Bir Yardım Etseniz ??Hangisi Acaba

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    r3dros
    r3dros's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    selam arkadaşlar ben ömrümde hayalimde linux görmedim sadece resimlerini gördüm ama kullanmadım bıktım ardık windowsun dll dosyası hatalarından 60 sn içinde pc kapanacak uyarılarından artık linıx kullanmak istiyorum ama hangi sürümünü kullansam linux hakkında tekbir bilgim yok sadece .acık kod olduğunu duydum..

    sizce ben yeniyim hangi sürümünü kullansam ilk hetapta ?

    makınamım özellikleri:

    P4 2.8
    128 ekrankardı gforce
    256 ram
    40 gb dısk
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek
    Bence Gelecek Linux kuLLan. Kısmen türkçeleştirilmiş. KuruLama sisteme alışıncaya kadar bunu kullanabilirsin. Daha sonra sürümleri kendin inceleyip karar verebilirsin....

    Bilgi Güçtür.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    bence linux'a hiç bulaşma. Normal kullanıcılara göre deil pek.
    Ayrıca dediğin 60sn olayı service pack 1 ile kapatılıyor. bence yeni bir windows cd si bul. windows media center 2005 i tavsiye ederim. Service pack 2 yüklü geliyor.

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    porchucka bu konuyu sen acmasan ben acacaktım yaa sağolasınn..
    windows u .... tovbe tovbee..
    valla yeter artık "sistem ciddi bir hatadan kurtarıldı" "donguzel artıklık denetimi" "yanlıs islev"
    ..kecem artık burama kadar geldi vallaa..
    adam gibi bi isletim sistemi arıyorum..

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    linux ile windows sistemi farklıdır. windows ta çıkan hatalar için adamlar yama yapıyor, ya bunlara katlanacaksın ya da kasacaksın linux u :) Windowsa yamalı gömlek diyorlar..

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    linux windows sisteminden tamamen bagımsızdır yıllar içersinde her ne kadar kullanıcı alışkanlıgı dogrultusunda iki tarafta bazı ortak noktalar geliştirmişsede linuxtan windowsa yada windowstan linuxa geçiş tamamen yeni bir deneyimdir bu sebepten dolayı başta zorlanman moralini bozmasın.... bunun yanında sana tavsiyem mandriva 2006 ubuntu kubuntu fedora 5 yada susedir bu dagıtımlardan birini kullanman senin için daha iyi olur.... linux hakkında herhangi bir sorun olursada özelden bana ulaşabilirsin

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    sana pardusu tavsiye ederim.

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
Toplam Hit: 2090 Toplam Mesaj: 7