Bir Yardım Etseniz ??Hangisi Acaba
-
selam arkadaşlar ben ömrümde hayalimde linux görmedim sadece resimlerini gördüm ama kullanmadım bıktım ardık windowsun dll dosyası hatalarından 60 sn içinde pc kapanacak uyarılarından artık linıx kullanmak istiyorum ama hangi sürümünü kullansam linux hakkında tekbir bilgim yok sadece .acık kod olduğunu duydum..
sizce ben yeniyim hangi sürümünü kullansam ilk hetapta ?
makınamım özellikleri:
P4 2.8
128 ekrankardı gforce
256 ram
40 gb dısk -
Bence Gelecek Linux kuLLan. Kısmen türkçeleştirilmiş. KuruLama sisteme alışıncaya kadar bunu kullanabilirsin. Daha sonra sürümleri kendin inceleyip karar verebilirsin....
-
bence linux'a hiç bulaşma. Normal kullanıcılara göre deil pek.
Ayrıca dediğin 60sn olayı service pack 1 ile kapatılıyor. bence yeni bir windows cd si bul. windows media center 2005 i tavsiye ederim. Service pack 2 yüklü geliyor. -
porchucka bu konuyu sen acmasan ben acacaktım yaa sağolasınn..
windows u .... tovbe tovbee..
valla yeter artık "sistem ciddi bir hatadan kurtarıldı" "donguzel artıklık denetimi" "yanlıs islev"
..kecem artık burama kadar geldi vallaa..
adam gibi bi isletim sistemi arıyorum.. -
linux ile windows sistemi farklıdır. windows ta çıkan hatalar için adamlar yama yapıyor, ya bunlara katlanacaksın ya da kasacaksın linux u :) Windowsa yamalı gömlek diyorlar..
-
linux windows sisteminden tamamen bagımsızdır yıllar içersinde her ne kadar kullanıcı alışkanlıgı dogrultusunda iki tarafta bazı ortak noktalar geliştirmişsede linuxtan windowsa yada windowstan linuxa geçiş tamamen yeni bir deneyimdir bu sebepten dolayı başta zorlanman moralini bozmasın.... bunun yanında sana tavsiyem mandriva 2006 ubuntu kubuntu fedora 5 yada susedir bu dagıtımlardan birini kullanman senin için daha iyi olur.... linux hakkında herhangi bir sorun olursada özelden bana ulaşabilirsin
-
sana pardusu tavsiye ederim.
Toplam Hit: 2090 Toplam Mesaj: 7
