folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Biraz Bakın..Fikir Alışverişi ( Fon + Şiir )



Biraz Bakın..Fikir Alışverişi ( Fon + Şiir )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Hocalar şu aşşağıdaki gördüğünüz şiir çok hoşuma gitti... ve dedim ki bundan bi video yapıyım..yayınlarız bi yerde fln diye.. ama ne müzik koysam diye düşünüyorum...şiiri okuyun ve bi tavsiyede bulunun bakalım..

    Sonbaharda ağaçların yapraklarını döktüğü gibi
    Döktüm dilimdeki sözcükleri
    Hepsi bir haykırış hepsi bir yakarıştı
    Sen anlamadın.

    Artık
    Geride bırakıyorum sana ait olanları
    Kelimeri ve şarkıları başkası için söylenmek üzere
    Raflara kaldırıyorum
    Senin içinde geçtiğin bir sözcük bile olmayacak artık.
    Sana dair olanlar söküyorum tek tek
    En zorda insanın geçmişini
    ve anılarını sökmesiymiş
    Anlıyorum
    Hep peşinden gelecek bir geçmiş de istemiyorum
    Artık geçmişimi de bırakıyorum arkamda
    Geriye bakıp daha çok hatırlamak
    ve üzülmek istemiyorum
    Unutuyorum desem yalan
    Unutmuyorum
    Şimdilik
    Sadece alışıyorum
    Alışmak unutmanın başlangıcıymış
    Önce alışırsın
    Sonrada unutursun
    Unuttuğunda da geri dönmesin
    Bakmasın bile

    Şimdi.
    Söyledim sözleri de geri alıyorum
    Siliyorum birer birer bütün yazdıklarımı
    Karalıyorum adımın yanına yazdığım adını
    Senle yaptığım
    Doğrularımı ve yanlışlıklarımı ayıklıyorum
    Yanlışları koyuyorum bir köşeye
    Doğrular zaten benim doğrularım
    Bu aşkın bütün hesabını kapatıyorum
    Bize dair hiç bir şey yok artık
    Ne sen ne ben artık bir şey söylemeyeceğiz
    Söylesende ben duymayacağım
    Sözcükler anlamını yitirdi artık.
    Sana dair söylenecek bütün sözleri tükettim
    Kelimeler dilsiz artık
    Lal ettim dilimi
    Sana bir şey söylemiyorum
    Sustum

    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Al dayıcım funda arar sonu yok bu aşkın kapak olur şerefsizim.. 

    http://www.youtube.com/watch?v=-RANy-JzFxM

    buda  mp3  : 

    http://rapidshare.com/files/33882492/Funda_Arar_-_Kald__305_r__305_mlar_-_sonu_yok_bu_a__351_k__305_n.mp3.html 


    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    hoca saol...evde hazırlıycagım icin ordan bakarım artık sirketteyim simdi..konuyu simdi actım aksama hazır olsun diye..

    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    fon müzik istiyosan veririm şiir güzel beğendim senmi yazdın kızdanmı ayrıldın noldu yaralanmış gibi anlatım bunu gösteriyor

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    ben yazmadım ama keşke ben yazsaydım.. senin önceki attıgın fon da güzeldi..hosuna gidenden bi tane koyarsan sevinirim.. ben acı cekmiom hoca acı cektiriyorum ama bu şiiri sevdim..

    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    al bu fonu kullan eminim hüzünledirir http://www.divshare.com/download/770240-0e9

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 1009 Toplam Mesaj: 6