Biraz Bakın..Fikir Alışverişi ( Fon + Şiir )
-
Hocalar şu aşşağıdaki gördüğünüz şiir çok hoşuma gitti... ve dedim ki bundan bi video yapıyım..yayınlarız bi yerde fln diye.. ama ne müzik koysam diye düşünüyorum...şiiri okuyun ve bi tavsiyede bulunun bakalım..
Sonbaharda ağaçların yapraklarını döktüğü gibi
Döktüm dilimdeki sözcükleri
Hepsi bir haykırış hepsi bir yakarıştı
Sen anlamadın.
Artık
Geride bırakıyorum sana ait olanları
Kelimeri ve şarkıları başkası için söylenmek üzere
Raflara kaldırıyorum
Senin içinde geçtiğin bir sözcük bile olmayacak artık.
Sana dair olanlar söküyorum tek tek
En zorda insanın geçmişini
ve anılarını sökmesiymiş
Anlıyorum
Hep peşinden gelecek bir geçmiş de istemiyorum
Artık geçmişimi de bırakıyorum arkamda
Geriye bakıp daha çok hatırlamak
ve üzülmek istemiyorum
Unutuyorum desem yalan
Unutmuyorum
Şimdilik
Sadece alışıyorum
Alışmak unutmanın başlangıcıymış
Önce alışırsın
Sonrada unutursun
Unuttuğunda da geri dönmesin
Bakmasın bile
Şimdi.
Söyledim sözleri de geri alıyorum
Siliyorum birer birer bütün yazdıklarımı
Karalıyorum adımın yanına yazdığım adını
Senle yaptığım
Doğrularımı ve yanlışlıklarımı ayıklıyorum
Yanlışları koyuyorum bir köşeye
Doğrular zaten benim doğrularım
Bu aşkın bütün hesabını kapatıyorum
Bize dair hiç bir şey yok artık
Ne sen ne ben artık bir şey söylemeyeceğiz
Söylesende ben duymayacağım
Sözcükler anlamını yitirdi artık.
Sana dair söylenecek bütün sözleri tükettim
Kelimeler dilsiz artık
Lal ettim dilimi
Sana bir şey söylemiyorum
Sustum -
Al dayıcım funda arar sonu yok bu aşkın kapak olur şerefsizim..
http://www.youtube.com/watch?v=-RANy-JzFxM
buda mp3 :
http://rapidshare.com/files/33882492/Funda_Arar_-_Kald__305_r__305_mlar_-_sonu_yok_bu_a__351_k__305_n.mp3.html
-
hoca saol...evde hazırlıycagım icin ordan bakarım artık sirketteyim simdi..konuyu simdi actım aksama hazır olsun diye..
-
fon müzik istiyosan veririm şiir güzel beğendim senmi yazdın kızdanmı ayrıldın noldu yaralanmış gibi anlatım bunu gösteriyor
-
ben yazmadım ama keşke ben yazsaydım.. senin önceki attıgın fon da güzeldi..hosuna gidenden bi tane koyarsan sevinirim.. ben acı cekmiom hoca acı cektiriyorum ama bu şiiri sevdim..
-
al bu fonu kullan eminim hüzünledirir http://www.divshare.com/download/770240-0e9
Toplam Hit: 1009 Toplam Mesaj: 6
