Birden Fazla Bilgisayarın İnternet Problemi
-
Arkadaşımın evinde 3 tane bilgisayar var.Bu 3 bilgisayarda daha önce görmediğim bir sorun var.Sorun şöyle ki 3 bilgisayardan biri kapanınca İnternet gidip geliyor.Modem ADSL ışığı sönüyor tekrar yanıyor.Daha sonra kalan 2 bilgisayardan bir tanesi dağıtıcı görevini alıyor ve o da kapanıp açılınca bu sefer bağlı olan diğer bilgisayar'a geçinceye kadar ADSL ışığı sönüyor ve tekrar başlıyor.Bu sorunu daha önce hiç görmedim.Bir türlü çözemiyorum.Yardım lütfen.
Modem TP-Lİnk ADSL 2 + Router
Toplam Hit: 576 Toplam Mesaj: 1
