Birincil DNS Algılandı
-
Merhaba arkadaşlar wireless modemimden internete bağlanmaya çalışınca böyle bir hata alıyorum, bu hatayı nasıl yok edip internete bağlanabilirim ?
-
dns leri otomatil al olarak seç. birde öyle dene.
zaten otomatik ise.
208.67.222.222
208.67.220.220
dene.
-
denedim ve işe yaramadı
-
Bilgisayardaki DNS ayarların otomatikte iken modeminin reset tuşunu kullanarak resetleyip ayarlarını yeniden yapmayı dene.
-
RaNGeR bunu yazdı:
-----------------------------
Bilgisayardaki DNS ayarların otomatikte iken modeminin reset tuşunu kullanarak resetleyip ayarlarını yeniden yapmayı dene.
-----------------------------işe yaramadı
-
sorun hala devam ediyor bir türlü yapamadım yardımcı olabilecek kimse yokmu ?
-
Aynı modemden sorunsuz şekilde başka bir bilgisayardan bağlanabiliyor musunuz?
