Birkaç Donanımsal Sorun
-
Arkadaşlar dün gece bilgisayara win 7 kurdum.
1) Webcam görünüyor, fakat görüntü alamıyorum, açtığım zaman webcamın ışığı yanıyor, görüntü gelmiyor [ a4tech 635 )
2) Ses sürücüsü ise, bilgisayar her açıldığında uyumluluk uyarısı veriyor, fakat proğramı çalıştır seçeneğini seçtiğimde ses alabiliyorum.
Tşk.ler
-
anakartin modeli nedir ? (ses driver'i icin) (64 bitmi 32bitmi kullaniyorsun)
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
anakartin modeli nedir ? (ses driver'i icin) (64 bitmi 32bitmi kullaniyorsun)
-----------------------------Intel onboard, 32 bit, realtek high definition audio
Toplam Hit: 692 Toplam Mesaj: 3
