

Bitblt Api‘Sinin Kalıcı Hali [ÖNEMLİ]
-
Bitblt kalıcı bir resim çizdirmiyor bildiğim kadarıyla.Buna Createwindowex dışında kalıcı resim çizdiren alternatifi var mı?.
Örneğin bitblt ile çizilen yere mouse götürdüğümüzde siliniyor. Bunu nasıl önleriz? Buna benzer kalıcı api var mıdır?.
Form topmost yapıp amelelik yapmak istemiyorum eminim bilen vardır. -
Güncel...
-
Güncel..
-
Güncel
-
ünivde mario oyunu yapmıştık hocam, orada da çizdirilirken silinme oluyordu, bunu engellemek için hoca invalidate metodunu çağırmıştı, ona bi bak belki bi çözüm olabilir
-
Hocam onu paint mesajı aldığın yerlerlerde silinen alana tekrar tekrar çizdirmen gerekiyor.
Yada bir kere temp bir bitmapa çizdirip ondraw gibi bir event bulup orada tazelemen gerekiyor.
Neyde çizion sen c++ mfc mi?
-
unbalanced bunu yazdı
ünivde mario oyunu yapmıştık hocam, orada da çizdirilirken silinme oluyordu, bunu engellemek için hoca invalidate metodunu çağırmıştı, ona bi bak belki bi çözüm olabilir
kaynak var mı söylediğin yöntem ile ilgili?
-
HolyOne bunu yazdı
Hocam onu paint mesajı aldığın yerlerlerde silinen alana tekrar tekrar çizdirmen gerekiyor.
Yada bir kere temp bir bitmapa çizdirip ondraw gibi bir event bulup orada tazelemen gerekiyor.
Neyde çizion sen c++ mfc mi?
düz c veya c++ mfc değil (windows.h ile sadece)
silinip silinmediğini nasıl anlayacağım ? mesela window veya mouse çizilen bölgeye gelince yok oluyor yok olduğunu nasıl anlarım?
-
Fatih54 bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Hocam onu paint mesajı aldığın yerlerlerde silinen alana tekrar tekrar çizdirmen gerekiyor.
Yada bir kere temp bir bitmapa çizdirip ondraw gibi bir event bulup orada tazelemen gerekiyor.
Neyde çizion sen c++ mfc mi?
düz c veya c++ mfc değil (windows.h ile sadece)
silinip silinmediğini nasıl anlayacağım ? mesela window veya mouse çizilen bölgeye gelince yok oluyor yok olduğunu nasıl anlarım?
Silinip silinmediğini anlamak için bir yol yok (hatırladığım kadarıyla). Belirli aralıklarla yeniden çizdirmelisiniz (FPS olayı). Bitblt zaten hızlıca güncellemek için kullanılır.
Bitblt ile double buffering olayını araştırmanızı tavsiye ederim.