Blackberry 8520 Msn
-
blackberyde msn nasıl kullanıyor arkadaşlar. ?
-
Telefonundan blackberry app world'e gir ordan windows live messenger diye arat indir ve kullan.Telefonunda bis paketi olması gerekiyor, app world'e girmen içinde hesap açman lazım
Toplam Hit: 1123 Toplam Mesaj: 2
