Blackberry 8520 Msn

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    blackberyde msn nasıl kullanıyor arkadaşlar. ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    Telefonundan blackberry app world'e gir ordan windows live messenger diye arat indir ve kullan.Telefonunda bis paketi olması gerekiyor, app world'e girmen içinde hesap açman lazım
Toplam Hit: 1123 Toplam Mesaj: 2