Blizzard'tan Gelen Mail
-
selamlar. maillerimi kontrol ediyodum daha önceden blizzardtan hep mail geliyodu junka düştüğü için okumadan siliyodum geçenlerde birazdan verceğim gibi mist of pandarian packiyle ilgili beta kazandınız gelmişti iplemeyip silmiştim. ki galiba zamanında battle.net accountı mı açtım naptım bilmiyorum hiç bi blizzard oyununa para verip oynamadım. wow retailde dahil olmak üzere. aşağıda 3 parça halinde acaba gerçekten blizzard beni tester olarak seçtimi yoksa biri oltayı salladı bekliyo mu :|



-
phishing bu :| mail çoksaçma aynısını akbank ayağına babamada yapmaya çalıştılar yemedim
-
ben olsam tiklayip nereye gittigine bir bakarim. nereye yonleniyor tiklayinca diye bi bakarim yani
-
http://us.battle-pandaria-beta.com/login/d3.htm?cr=true&ref=http:///account/&app=wam
şöyle bi adrese yolluyo play free now tıklayınca ben tıklamadım sadece bağlantı adresini kopyala dedim
-
phishing ise şifre felan girmeni ister zaten amq bu phishercilere zamanında denyo ile amlarına koyuyorduk :D 1k saçma sapan şifre gidiyordu :DD:D:D Maldonado reis ile
-
bana verir misin ^^
-
orjinal battle.net her login sayfasında https kullanır.
