Blog Sitesinin Eksikleri ?
-
Blogger'dan düzenli bir blog tutmaya başladım . Ama başkalarından öneri , görüş almadan yapamayacağım . Sitenin şu anda çok eksiği var . Sizin öneri görüşleriniz ne doğrultuda ?
Site : http://m0n0t0n.blogspot.com/
-
blogspot barını nasıl kaldırdın hocam ?
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
blogspot barını nasıl kaldırdın hocam ?
-----------------------------css ile kaldırılıyordu sanırım hocam google dan aratabilirsin ^^
-
Tema sanamı ait hocam
-
İndirdiğim tema ile kalkmıştı bar .
Hayır tema bana ait değil indirmiştim .
Toplam Hit: 1040 Toplam Mesaj: 5
