folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Blog Yazısı Hakkında Görüş



Blog Yazısı Hakkında Görüş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadLyShadoW
    DeadLyShadoW's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2009
    Erkek

    Sayın müridler, mürideler şirketimize ait sitede blog yazısı yazıyoruz. Bu sefer yazdığım konu Üniversite, Teknoloji ve Öğrenci ilişkisi. Malum blog yazısı biraz kısa oldu yoksa konu bence derin yardırırdım 3-5 sayfa... burdan ulaşabilir konu veya yazı hakkında görüş bildirirseniz küçük çapta bir beyin fırtınası, tornadosu falan burdan çözeriz.

    Link şurda: http://aure.com.tr/blog-post-universite-teknoloji-ogrenci.htm


    Batmayacağına inanarak suya bas,yürür gidersin... Mucize yürüyebilmen değil inanabilmendir. - Seyyid Ahmet Arvasi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    404 - Sayfaya ulaşılamadı


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadLyShadoW
    DeadLyShadoW's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2009
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    404 - Sayfaya ulaşılamadı

    hocam link şu http://aure.com.tr/blog-post-universite-teknoloji-ogrenci.html   son "l" si çıkmamış kusura bakmayın


    Batmayacağına inanarak suya bas,yürür gidersin... Mucize yürüyebilmen değil inanabilmendir. - Seyyid Ahmet Arvasi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    okurken sıkıldım bitiremedim atladım hep:(

    çok uzun cümleler

    yazı çok silik

    aklına geldiği gibi yazmışsın. giriş gelişme sonuç lazımdı.

    konu tam olarak ne onu bile anlamadım.

     

    fikir isitiyorsun. önce başlığı değiştir yazıyı okumyan bile neden bahsettiğini anlasın önce

    bak onedio sitesi bu konuda iyi zaten başlığı görüp açıyorsun

    örnek linki açmadanda içindekini biliyorsun

    http://onedio.com/haber/2014-national-geographic-gezginler-temali-fotograf-yarismasina-katilan-30-efsane-fotograf-300175

    http://onedio.com/haber/unutulmaz-bir-tatil-planliyorsaniz-mutlaka-gormeniz-gereken-36-essiz-otel-253713

     

    sonra çok ciddi yazacaksan daha akedemik birşey olsun.

    örnekler alıntılar olsun

    varsa küçük küçük resimler serpiştir.

    önemli yerleri koyu yap. başka sitelere yada site içinde başka konulara linkler var.

    konuyu bozmamak için ayrıntıya şuradan bakın de mesela

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadLyShadoW
    DeadLyShadoW's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2009
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    okurken sıkıldım bitiremedim atladım hep:(

    çok uzun cümleler

    yazı çok silik

    aklına geldiği gibi yazmışsın. giriş gelişme sonuç lazımdı.

    konu tam olarak ne onu bile anlamadım.

     

    fikir isitiyorsun. önce başlığı değiştir yazıyı okumyan bile neden bahsettiğini anlasın önce

    bak onedio sitesi bu konuda iyi zaten başlığı görüp açıyorsun

    örnek linki açmadanda içindekini biliyorsun

    http://onedio.com/haber/2014-national-geographic-gezginler-temali-fotograf-yarismasina-katilan-30-efsane-fotograf-300175

    http://onedio.com/haber/unutulmaz-bir-tatil-planliyorsaniz-mutlaka-gormeniz-gereken-36-essiz-otel-253713

     

    sonra çok ciddi yazacaksan daha akedemik birşey olsun.

    örnekler alıntılar olsun

    varsa küçük küçük resimler serpiştir.

    önemli yerleri koyu yap. başka sitelere yada site içinde başka konulara linkler var.

    konuyu bozmamak için ayrıntıya şuradan bakın de mesela

     

    Üzüldüm siz böyle söyleyince( yazı çok silik kısmı ister istemez üzüyor:), anneme de okuttum sadece son paragraf bişeyler anlatıyor ancak, yazı kötü olmuş dedi, söylediğinize benzer eleştirilerle...

    Aslında sıkıntıyı şurada yaşadım blog yazısı kısa olması lazım diye düşünürken (sonuçta teknolojiyle alakalı kısa blog yazıları oldu hep) makale gibi yazamadım, konu dallanıp budaklansada kısa tutmak için uğraştım o yüzden olmuş olabilir. Yani akademik olsun istemedim, ancak makale benzeri olsun istedim. Uzun cümle sorununu kesinlikle çözmem lazım haklısınız. 

    Teşekkür ediyorum eleştriniz için...


    Batmayacağına inanarak suya bas,yürür gidersin... Mucize yürüyebilmen değil inanabilmendir. - Seyyid Ahmet Arvasi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadLyShadoW
    DeadLyShadoW's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2009
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    okurken sıkıldım bitiremedim atladım hep:(

    çok uzun cümleler

    yazı çok silik

    aklına geldiği gibi yazmışsın. giriş gelişme sonuç lazımdı.

    konu tam olarak ne onu bile anlamadım.

     

    fikir isitiyorsun. önce başlığı değiştir yazıyı okumyan bile neden bahsettiğini anlasın önce

    bak onedio sitesi bu konuda iyi zaten başlığı görüp açıyorsun

    örnek linki açmadanda içindekini biliyorsun

    http://onedio.com/haber/2014-national-geographic-gezginler-temali-fotograf-yarismasina-katilan-30-efsane-fotograf-300175

    http://onedio.com/haber/unutulmaz-bir-tatil-planliyorsaniz-mutlaka-gormeniz-gereken-36-essiz-otel-253713

     

    sonra çok ciddi yazacaksan daha akedemik birşey olsun.

    örnekler alıntılar olsun

    varsa küçük küçük resimler serpiştir.

    önemli yerleri koyu yap. başka sitelere yada site içinde başka konulara linkler var.

    konuyu bozmamak için ayrıntıya şuradan bakın de mesela

     

    Üzüldüm siz böyle söyleyince( yazı çok silik kısmı ister istemez üzüyor:), anneme de okuttum sadece son paragraf bişeyler anlatıyor ancak, yazı kötü olmuş dedi, söylediğinize benzer eleştirilerle...

    Aslında sıkıntıyı şurada yaşadım blog yazısı kısa olması lazım diye düşünürken (sonuçta teknolojiyle alakalı kısa blog yazıları oldu hep) makale gibi yazamadım, konu dallanıp budaklansada kısa tutmak için uğraştım o yüzden olmuş olabilir. Yani akademik olsun istemedim, ancak makale benzeri olsun istedim. Uzun cümle sorununu kesinlikle çözmem lazım haklısınız. 

    Teşekkür ediyorum eleştriniz için...


    Batmayacağına inanarak suya bas,yürür gidersin... Mucize yürüyebilmen değil inanabilmendir. - Seyyid Ahmet Arvasi
Toplam Hit: 717 Toplam Mesaj: 6