Blog Yazısı Hakkında Görüş
-
Sayın müridler, mürideler şirketimize ait sitede blog yazısı yazıyoruz. Bu sefer yazdığım konu Üniversite, Teknoloji ve Öğrenci ilişkisi. Malum blog yazısı biraz kısa oldu yoksa konu bence derin yardırırdım 3-5 sayfa... burdan ulaşabilir konu veya yazı hakkında görüş bildirirseniz küçük çapta bir beyin fırtınası, tornadosu falan burdan çözeriz.
Link şurda: http://aure.com.tr/blog-post-universite-teknoloji-ogrenci.htm
-
404 - Sayfaya ulaşılamadı
-
zeybekustasi bunu yazdı
404 - Sayfaya ulaşılamadı
hocam link şu http://aure.com.tr/blog-post-universite-teknoloji-ogrenci.html son "l" si çıkmamış kusura bakmayın
-
okurken sıkıldım bitiremedim atladım hep:(
çok uzun cümleler
yazı çok silik
aklına geldiği gibi yazmışsın. giriş gelişme sonuç lazımdı.
konu tam olarak ne onu bile anlamadım.
fikir isitiyorsun. önce başlığı değiştir yazıyı okumyan bile neden bahsettiğini anlasın önce
bak onedio sitesi bu konuda iyi zaten başlığı görüp açıyorsun
örnek linki açmadanda içindekini biliyorsun
sonra çok ciddi yazacaksan daha akedemik birşey olsun.
örnekler alıntılar olsun
varsa küçük küçük resimler serpiştir.
önemli yerleri koyu yap. başka sitelere yada site içinde başka konulara linkler var.
konuyu bozmamak için ayrıntıya şuradan bakın de mesela
-
futurist bunu yazdı
okurken sıkıldım bitiremedim atladım hep:(
çok uzun cümleler
yazı çok silik
aklına geldiği gibi yazmışsın. giriş gelişme sonuç lazımdı.
konu tam olarak ne onu bile anlamadım.
fikir isitiyorsun. önce başlığı değiştir yazıyı okumyan bile neden bahsettiğini anlasın önce
bak onedio sitesi bu konuda iyi zaten başlığı görüp açıyorsun
örnek linki açmadanda içindekini biliyorsun
sonra çok ciddi yazacaksan daha akedemik birşey olsun.
örnekler alıntılar olsun
varsa küçük küçük resimler serpiştir.
önemli yerleri koyu yap. başka sitelere yada site içinde başka konulara linkler var.
konuyu bozmamak için ayrıntıya şuradan bakın de mesela
Üzüldüm siz böyle söyleyince( yazı çok silik kısmı ister istemez üzüyor:), anneme de okuttum sadece son paragraf bişeyler anlatıyor ancak, yazı kötü olmuş dedi, söylediğinize benzer eleştirilerle...
Aslında sıkıntıyı şurada yaşadım blog yazısı kısa olması lazım diye düşünürken (sonuçta teknolojiyle alakalı kısa blog yazıları oldu hep) makale gibi yazamadım, konu dallanıp budaklansada kısa tutmak için uğraştım o yüzden olmuş olabilir. Yani akademik olsun istemedim, ancak makale benzeri olsun istedim. Uzun cümle sorununu kesinlikle çözmem lazım haklısınız.
Teşekkür ediyorum eleştriniz için...
-
futurist bunu yazdı
okurken sıkıldım bitiremedim atladım hep:(
çok uzun cümleler
yazı çok silik
aklına geldiği gibi yazmışsın. giriş gelişme sonuç lazımdı.
konu tam olarak ne onu bile anlamadım.
fikir isitiyorsun. önce başlığı değiştir yazıyı okumyan bile neden bahsettiğini anlasın önce
bak onedio sitesi bu konuda iyi zaten başlığı görüp açıyorsun
örnek linki açmadanda içindekini biliyorsun
sonra çok ciddi yazacaksan daha akedemik birşey olsun.
örnekler alıntılar olsun
varsa küçük küçük resimler serpiştir.
önemli yerleri koyu yap. başka sitelere yada site içinde başka konulara linkler var.
konuyu bozmamak için ayrıntıya şuradan bakın de mesela
Üzüldüm siz böyle söyleyince( yazı çok silik kısmı ister istemez üzüyor:), anneme de okuttum sadece son paragraf bişeyler anlatıyor ancak, yazı kötü olmuş dedi, söylediğinize benzer eleştirilerle...
Aslında sıkıntıyı şurada yaşadım blog yazısı kısa olması lazım diye düşünürken (sonuçta teknolojiyle alakalı kısa blog yazıları oldu hep) makale gibi yazamadım, konu dallanıp budaklansada kısa tutmak için uğraştım o yüzden olmuş olabilir. Yani akademik olsun istemedim, ancak makale benzeri olsun istedim. Uzun cümle sorununu kesinlikle çözmem lazım haklısınız.
Teşekkür ediyorum eleştriniz için...
