Blogger Oyun Teması Yapabilecek
-
evet şakirtler,
asp scriptine çok fiyat çektikleri için işimize herzaman oldgu gibi blogger ile devam ediyoruz.Blogger oyun teması yapabilecek arkadaşlar ücretleri ile birlikte buraya yazarsa kaliteli bir alışveriş yparız kolay gele
-
1234567B bunu yazdı:
-----------------------------evet şakirtler,
asp scriptine çok fiyat çektikleri için işimize herzaman oldgu gibi blogger ile devam ediyoruz.Blogger oyun teması yapabilecek arkadaşlar ücretleri ile birlikte buraya yazarsa kaliteli bir alışveriş yparız kolay gele
-----------------------------Şakirt ?
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------1234567B bunu yazdı:
-----------------------------evet şakirtler,
asp scriptine çok fiyat çektikleri için işimize herzaman oldgu gibi blogger ile devam ediyoruz.Blogger oyun teması yapabilecek arkadaşlar ücretleri ile birlikte buraya yazarsa kaliteli bir alışveriş yparız kolay gele
-----------------------------Şakirt ?
-----------------------------Füzeleri filan yapamadı tabi, bi yerden başlayacak illa patlatmaya bombayı :D
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------1234567B bunu yazdı:
-----------------------------evet şakirtler,
asp scriptine çok fiyat çektikleri için işimize herzaman oldgu gibi blogger ile devam ediyoruz.Blogger oyun teması yapabilecek arkadaşlar ücretleri ile birlikte buraya yazarsa kaliteli bir alışveriş yparız kolay gele
-----------------------------Şakirt ?
-----------------------------Füzeleri filan yapamadı tabi, bi yerden başlayacak illa patlatmaya bombayı :D
-----------------------------illa videomu atim gencler füze için 1234567B adını yeni değiştirdik bizi tanıyan tanır :D
Mesaj 30 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 08:28'da 1234567B tarafından düzenlendi. -
1234567B bunu yazdı:
-----------------------------NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------1234567B bunu yazdı:
-----------------------------evet şakirtler,
asp scriptine çok fiyat çektikleri için işimize herzaman oldgu gibi blogger ile devam ediyoruz.Blogger oyun teması yapabilecek arkadaşlar ücretleri ile birlikte buraya yazarsa kaliteli bir alışveriş yparız kolay gele
-----------------------------Şakirt ?
-----------------------------Füzeleri filan yapamadı tabi, bi yerden başlayacak illa patlatmaya bombayı :D
-----------------------------illa videomu atim gencler 1234567B adını yeni değiştirdik bizi tanıyan tanır :D
-----------------------------ha pardon taniyorsun diye şakirtmi oluyoruz ?
Amk sabah sabah ne icipte konu aciyorsunuz anlamış degilim.
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------1234567B bunu yazdı:
-----------------------------NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------1234567B bunu yazdı:
-----------------------------evet şakirtler,
asp scriptine çok fiyat çektikleri için işimize herzaman oldgu gibi blogger ile devam ediyoruz.Blogger oyun teması yapabilecek arkadaşlar ücretleri ile birlikte buraya yazarsa kaliteli bir alışveriş yparız kolay gele
-----------------------------Şakirt ?
-----------------------------Füzeleri filan yapamadı tabi, bi yerden başlayacak illa patlatmaya bombayı :D
-----------------------------illa videomu atim gencler 1234567B adını yeni değiştirdik bizi tanıyan tanır :D
-----------------------------ha pardon taniyorsun diye şakirtmi oluyoruz ?
Amk sabah sabah ne icipte konu aciyorsunuz anlamış degilim.
-----------------------------ahaha :D asıl siz ne içiyonuz la sabah sabah ne taktınız şakirt lafına makaraya da gelmiyor aq tamam söyle oldugunu varsaayın evet beyfendiler :D
