folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Blogspot Her İmajın Ayrı Postlanması Yardım



Blogspot Her İmajın Ayrı Postlanması Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    pcden klasör seçip içindeki fotoları bloga ayrı ayrı kayıt etmem gerekiyo

    bütün fotoları seçip ekleyince tek post atıyo fotolar ufak kalıyo ama tek tek post edicen büyük ve istediğim çıkıyo

    tek tek uğraşamam istediğim klasör içindeki fotoları tek tek kayıt açıcak bişeye ihtiyacım var

     

    veyahut eklenen her fotoğrafo varsayılan olarak orijinal boyut eklemesini nasıl sağlarım,varsayılan boyut orta olarak ekleniyo


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    her foto için ayrı konu açmak istiyorsun sanırım.

    blogspotta ftp erişimi olsa basit bi yol vardı aklımda ama o sıkıntısı var. peki fotoları bir kerede atınca ufak çıkıyor diyon ya peki orjinal boyut mu o yoksa o şekilde kırpıp mı gösteriyor


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    tek postta atınca resimleri orta boyutta gösteriyo hocam üstüne tıklayınca orijinal boyuta çıksa yine olur ama ekran kararıyo ve bi büyük boyutunu gösteriyo o şekildede istediğim gibi olmuyo

    resimlerin tek postta olması siteyi açınca kastırabilir belki o yüzden tek tek kayıt açmak daha iyi olur diye düşündüm araştırıyorum hala


Toplam Hit: 544 Toplam Mesaj: 3