Blogspot Her İmajın Ayrı Postlanması Yardım
-
pcden klasör seçip içindeki fotoları bloga ayrı ayrı kayıt etmem gerekiyo
bütün fotoları seçip ekleyince tek post atıyo fotolar ufak kalıyo ama tek tek post edicen büyük ve istediğim çıkıyo
tek tek uğraşamam istediğim klasör içindeki fotoları tek tek kayıt açıcak bişeye ihtiyacım var
veyahut eklenen her fotoğrafo varsayılan olarak orijinal boyut eklemesini nasıl sağlarım,varsayılan boyut orta olarak ekleniyo
-
her foto için ayrı konu açmak istiyorsun sanırım.
blogspotta ftp erişimi olsa basit bi yol vardı aklımda ama o sıkıntısı var. peki fotoları bir kerede atınca ufak çıkıyor diyon ya peki orjinal boyut mu o yoksa o şekilde kırpıp mı gösteriyor
-
tek postta atınca resimleri orta boyutta gösteriyo hocam üstüne tıklayınca orijinal boyuta çıksa yine olur ama ekran kararıyo ve bi büyük boyutunu gösteriyo o şekildede istediğim gibi olmuyo
resimlerin tek postta olması siteyi açınca kastırabilir belki o yüzden tek tek kayıt açmak daha iyi olur diye düşündüm araştırıyorum hala
