Blogspot Kapatma Davası Ne Durumda
-
hocalar kafayı yiyecem evde giriyorum cafede giriyorum , netten arkadaslara soruyorum acılıyo mu diye kimi açılıyo diyo kimi mahkeme kapatmıs diyo.
ya durumdan haberi olan varmı yasak kalktı mı kalkmadı mı kalktıysa neden hala giremeyenler var ?
----
cevap netleşince konu silinebilir... -
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------yaw hacı geçenki konumda da aynı yazıyı yazdın. eywallah kalktı diyorsun peki suna da cevap ver hala neden giremeyenler var ?
-
ByMusty bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------yaw hacı geçenki konumda da aynı yazıyı yazdın. eywallah kalktı diyorsun peki suna da cevap ver hala neden giremeyenler var ?
-----------------------------
Onların Pc si Bozuktur =I -
ByMusty bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------yaw hacı geçenki konumda da aynı yazıyı yazdın. eywallah kalktı diyorsun peki suna da cevap ver hala neden giremeyenler var ?
-----------------------------hocam ışın hızıyla sistem işlemiyor tahribatın bile yasağı kalktı günler sonra açıldı
öyle hızlı işlemiyo sistem adamlar sırf 1 kişiye hizmet etmiyor öyle düşün :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
ByMusty bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------yaw hacı geçenki konumda da aynı yazıyı yazdın. eywallah kalktı diyorsun peki suna da cevap ver hala neden giremeyenler var ?
-----------------------------hocam ışın hızıyla sistem işlemiyor tahribatın bile yasağı kalktı günler sonra açıldı
öyle hızlı işlemiyo sistem adamlar sırf 1 kişiye hizmet etmiyor öyle düşün :)
-----------------------------ne güzel istanbul :)
-
Dün giriyordu blogspot'a, bugün yasaklı diyor, kapandı mı yine ak?

blogspot Yasağı Kalktı