Blogumda Login Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Arkadaşlar bloguma girişte sorun yaşıyorum. Zaten kullanıcılar üye olamıyor sadece admin girişi var.

    Her zaman devamlı girdiğim blogum giriş kabul etmiyor.

    şifre vs yanlış diyor. kullanıcı ismim ve şifrem database den kontrol ettim herhangi bir değişiklik yok.
    veritabanı kullanıcısı filan sorunlu oalbilir dedim yeni kullanıcı yaptım ayarları ona göre yaptım yine birşey değişmedi...  çerezleri sildim değişmedi...

    Aklına bir fikir gelen, neden olduğunu bilen var mı?

     

    http://resim.heyeti.com/images/87as.jpg

     

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    resimdeki güvenlik sorusuna aldanmayın.

    ilk başta toplamaydı  o zaman robotlar türedi sürekli yorum yaptı

    bende çarpma yaptım öyle kullandım robotlar onu geçemedi. daha düne kadar sorun yoktu.

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hacı kullandığın sistem ne php asp?


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.licy.net/

    hoca site açılmıyor yada 1 saate açılıyor bu nedir yaw

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.licy.net/

    hoca site açılmıyor yada 1 saate açılıyor bu nedir yaw


    -----------------------------

     

    hocam herhangi bir sorun yok Licy.Net te

    crafty hocam php sistem


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    yahu sorun çok yakınımdaymış ben uzağa kaçmışım. ufak bir kod yerleştirmiştim o gün giriyordu. demek ki önbellekten dolayı giriyordu. Ben de bir değişiklik olmadı diye oldu sanıp kapatmıştım..

    index.php de </div> tagını kapatmadan işlem yapmışım. password formu veriyi gönderecek ama o yaptığım işlem göndermesini engelliyor.

    </div> yazdım olay çözüldü...

     

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 817 Toplam Mesaj: 6