Bloody V7 Mouse Ve Makrosu
-
Sa Oncellikle ben 1 -1 bucuk Ay Once Bloody V7 Aldim Makrolari Almayi Dusunmuyordum Ama Simdi Alsam Mi Dusunmeye Basladim Makrolari Alan Varmi Varsa Memnun Mu Ben Cs oynuyorum Alayim Mi Sizce Veya Cracklemenin Bir Yolu Var Mi Bir Yardim Edin
-
bu tarz fareler hiç kullanmadım en iyi farem kablolu microsoft tu onuda 20 liraya aldım 6 senedir kullanıyorum daha cs de veya başka oyunda beni üzmedi sağolsun :D kısaca bana kalırsa okadar para vermeye gerek yok amaç tuşa tıklamak belli standarttan sonrası o kadarda önemli değil
-
EmRee bunu yazdı
bu tarz fareler hiç kullanmadım en iyi farem kablolu microsoft tu onuda 20 liraya aldım 6 senedir kullanıyorum daha cs de veya başka oyunda beni üzmedi sağolsun :D kısaca bana kalırsa okadar para vermeye gerek yok amaç tuşa tıklamak belli standarttan sonrası o kadarda önemli değil
Oyle Deme Hocam cidden Baya Performans artisi Sagliyo 2 li Moda Al Uzaktaki Adama tek Basista 2 -3 Mermi Yolla Sekmesiz Usp De Ozellikle 2 li Moda Al Aimmin Birazda Saglam Olsun Cok Seri Oluyon
-
http://www.tahribat.com/Forum-A4tech-Bloody-V7-Anti-Recoil-Mause-Test-189867/
konuda anlattığım gibi , gerçi video yu yanlışlıkla sildim oyüzden testini bir daha çekerim senin için.
anti recoil baya fark ediyor ben satım aldım tabiki ancak her an açık degil özellikle birşey planladıysam kısa yoldan yapmak için onun için kullanıyorum.
