BM'den İnternet İçin Büyük Karar
-
özellikle redhack konusunu görünce açmak istedim dün gerçekleşen bir olaymış ama ilgimi çeken nokta
abd ve türkiyenin bu yolda bayrak tutması bunlar değil miydi neti kısıtlamaya başlayan 'sopa'yı getiren sırf facede birşey yazdı
diye memurunu işten attıran anlam veremedim
internet için güzel günler bekliyor diyecem ama hiç umudum yok :W
-
1. İnternet kısıtlaması kullanıcı insiyatifine kalmış bir uygulamaydı
2. Memur dediğin şahıs adı geçen adreste herhangi bir kişiye hakaret olgusu taşıyan bir paylaşımı kasıtlı paylaşmıştır
3. İnternet zaten kullanılabilir güzellikte bu neyin kafası ben anlamıyorum ? (Tarifelerden yana şikayetin varsa onu belirteceksin)
4. Verdiğin örnekler ile paylaştığın haber arasında hiç bir bağlam yok.
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------1. İnternet kısıtlaması kullanıcı insiyatifine kalmış bir uygulamaydı
2. Memur dediğin şahıs adı geçen adreste herhangi bir kişiye hakaret olgusu taşıyan bir paylaşımı kasıtlı paylaşmıştır
3. İnternet zaten kullanılabilir güzellikte bu neyin kafası ben anlamıyorum ? (Tarifelerden yana şikayetin varsa onu belirteceksin)
4. Verdiğin örnekler ile paylaştığın haber arasında hiç bir bağlam yok.
-----------------------------İnsiyatifime kalmış diyorsun ama kardeşim ben porno sitelerine giremiyorum ve herhangi bir kısıtlama istemedim.
internet kullanılabilir güzellikte değil malesef üste yazdığım nedenden ötürü sadece porno değil birçok siteye ulaşamıyorum.
ve böyle kısıtlamalar yapan ülkem bm de internet özgurlüğüyle ilgili yasa tasarısını destekleyince biraz şaşırıyor insan.
-
RebelliouS_SouL bunu yazdı:
-----------------------------ve böyle kısıtlamalar yapan ülkem bm de internet özgurlüğüyle ilgili yasa tasarısını destekleyince biraz şaşırıyor insan.
-----------------------------paradox var müdür adam doğru söylüyor.
dns açmadan erotik resimlerin olduğu sitelere bile girilmiyor. adamlar geçen sene internetler paket paket olacak porno sitelerini ebeveyn paketlerine koyacağız dediler. herkes karşı çıkınca işi gizlice götürdüler. bütün porno siteleri yasaklanmış durumda.
youtube'a bile aynı taş koyulmamıştı en azından dns açılınca giriliyordu.(oda atatürk e hakaret içeren video olduğundan dolayı ambargo koyulmuştu)
uzun lafın kısası hem pahalı, hem özgür görünen ama olmayan , hem yavaş (8 mbt geldi diye ne sevinmiştik. meğer 5. nesilmişiz dedirtmişti)
sömürge internet kullanıyoruz işte..
vs vs..
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------1. İnternet kısıtlaması kullanıcı insiyatifine kalmış bir uygulamaydı
2. Memur dediğin şahıs adı geçen adreste herhangi bir kişiye hakaret olgusu taşıyan bir paylaşımı kasıtlı paylaşmıştır
3. İnternet zaten kullanılabilir güzellikte bu neyin kafası ben anlamıyorum ? (Tarifelerden yana şikayetin varsa onu belirteceksin)
4. Verdiğin örnekler ile paylaştığın haber arasında hiç bir bağlam yok.
-----------------------------sen neyin kafasındasın onu anlamıyorum şu anki interneti gayet özgür görüyorsan saygılar reiz
dns kullanmadan girsene yasaklı sitelere girebiliyor musun yoksa
memur dediğim şahıs sadece mevcut zamları protesto amaçlı cumleler yazmıştı ki en doğal hakkı yönetimi eleştirmek çıkıpta eylem mi yaptı silahlı saldırı mı yaptı
efendi gibi fikrini paylaştı fikir paylaşmak yasak birşey mi böyle olmasını mı diliyorsun
haber olayını söyledim zaten aynen alıntı yapıyorum 'promethus'un yazdığını
fazla lafa gerek yok, internetten yazdığınız ufak bi destek bile cümle aleme ibret için kurban olmanıza yol açabilir.
redhack hakkında ufacık bir olumlu cümle ile terör örgütü destekçisi sıfatına bürünebilirsiniz.
ve hala bunları mantıklı bulmuyorsan diyecek birşey yok saygılar :W
-
bende bunu anlamıyorum ya.
özgür değiliz amq. bu hükümetin aq özgürlüğümüzün a.qdular falan demek özgürlük değilde nedir?
her bu tarz konularda aynı yorumlar. alıştım artık.
aq hükümet özgürlüğümüzü kısıtlıyor yav. diyor herkes.
bunu diyebiliyorsan nasıl kısıtlama bu.
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------bende bunu anlamıyorum ya.
özgür değiliz amq. bu hükümetin aq özgürlüğümüzün a.qdular falan demek özgürlük değilde nedir?
her bu tarz konularda aynı yorumlar. alıştım artık.
aq hükümet özgürlüğümüzü kısıtlıyor yav. diyor herkes.
bunu diyebiliyorsan nasıl kısıtlama bu.
-----------------------------daha onu diyince millete dava açılmıyor o yüzden bir o cümleyi kullanabiliyoruz.
Hükümet özgürlüğümüzü kısıtlıyor. Aq.
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------bende bunu anlamıyorum ya.
özgür değiliz amq. bu hükümetin aq özgürlüğümüzün a.qdular falan demek özgürlük değilde nedir?
her bu tarz konularda aynı yorumlar. alıştım artık.
aq hükümet özgürlüğümüzü kısıtlıyor yav. diyor herkes.
bunu diyebiliyorsan nasıl kısıtlama bu.
-----------------------------özgürlük ile kastedilen şeyin sadece hükümet aleyhinde konuşmak olduğunu mu sanıyorsun sen? hükümeti nasıl savunacağınızı bilemiyorsunuz ya yazık!
