Bndemi Sorun Temadamı Sorun ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaslar forum siteme tema yı yükledm ama  konu baslıklarının oldugu yerlerde kücük icon  mu ne olacaksa işte  x işareti cıkıor bunu nasıl düzelteceğim ? :S

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hacı o ikonların adlarını ve yerlerini kontrol et, temayı aç bak hangi isimde ve hangi klasörde belirtilmiş, ona göre ayarla..
Toplam Hit: 823 Toplam Mesaj: 2