Bndemi Sorun Temadamı Sorun ?
-
arkadaslar forum siteme tema yı yükledm ama konu baslıklarının oldugu yerlerde kücük icon mu ne olacaksa işte x işareti cıkıor bunu nasıl düzelteceğim ? :S
-
hacı o ikonların adlarını ve yerlerini kontrol et, temayı aç bak hangi isimde ve hangi klasörde belirtilmiş, ona göre ayarla..
Toplam Hit: 823 Toplam Mesaj: 2
