folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Boardmaker3 Full Sürüm Arıyorum :( :(



Boardmaker3 Full Sürüm Arıyorum :( :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahir
    Sahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek

    Herkese Merhaba ;

    Hocalar ben 3 gündür Elektronik Baskı Devre programını arıorum bunu istiyorum diğerlerini biliyormum ( Ares vs )

    Babayiğit birinde yokmu bu programın Full Tabir Edilen Sürümü demosu fıss kayıt bile etmiyo yazıcıdan çıkartmıyor :(

    Kesin lazım Lütfen Yardımm :(

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahir
    Sahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek
    Yardımmm Tahribatımmmm :(:(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C-M-D
    C-M-D's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    Usta senin program da neymiş beaa :s Aradım aradım bulamadım :S

     Demosu falan var ama Full yok ..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahir
    Sahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek
    Ya nasıl birşey gerçekten akım almıyo 350 $  civarında 1 senelik sürümü ama hiçbir şekilde bulamadım bende off yaa :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kralsam
    kralsam's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    dediğin program olmayabilir

    şu kaynak link: http://symbiansector.net/showpost.php?s=08eedd7c1ed14fa72fc817aabcfa5aff&p=85216&postcount=1

    şunlarda indirme linkleri

    http://kewlshare.com/dl/97677b7d8c1b/Boardmaker_v.5.1.3_with_SD_Pro.part1.rar.html
    http://kewlshare.com/dl/db00aaf1d7f9/Boardmaker_v.5.1.3_with_SD_Pro.part2.rar.html
    http://kewlshare.com/dl/84fb39d0ca4f/Boardmaker_v.5.1.3_with_SD_Pro.part3.rar.html

     


    -----------------------------

     

    Arkadaşlar bu o program değil karakter hazırlama programı gibi bişey bilginize... 


    Üzülme...!!! İstediğin Bir Şey Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin yada, Gerçekten de Olmaması Gerektiği için Olmuyordur. (Hz Mevlana)
Toplam Hit: 3734 Toplam Mesaj: 6