folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Böhler Ve İsdemir



Böhler Ve İsdemir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    arkadaslar ben staj yapmak ıcın bır kaç firmayla ilgili bilgi topluyordum nette ev arkadasım la garip ve güzel bir tartısma ıcıne gırdım bı anda evt hangısı daha teknolojik urun gamı geniş vs. yani kısacası hangısı daha buyuk bunu merak ettım siz değerli arkadaslarıma danısmak ıstedık şimdiden teşekkürler


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    kalite acısından tam bilmiyorum, biz hep ukrayna malı saclar kullanıyoruz, ama sana şunu soylıyebilirim, bohlerin çalışma stilini görmeni isterrim, yabancıların iş

    ahlakları, makineleri, ne varsa al arşivle, banada bir yolla :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    aslında okudugm unı de muhendıslıge gırıs dersınde böhlerden bi muhendıs gelmıstı ve gerckten etkılenmıstım. bizlere baagı bılgı vermıstı ama ne kadar dınleyerek aklımda kalır ama gerckten kalıte avardı bı kaç ornek te vermıstı ınceleme fırsatımz olmutu ama buludgm yer ıtıbarı ile isdemir de bohler kadar buyuk mu merak ettim illaki turkıye capında iskenderun demir çelik buyuk yere sahıp bunu ne kadar yurt dısına tasıyor bırazda bunu merak ettim. böhler ise yabancı bı fırma ve turkıyede de falıyetlerı var almanların zaten malzeme işleme konusunda cok ustun oldugu aşikar ne bileyim işte asıl anlatmak ıstedgm bohler bı alman fırması olmasına ragmen bız turkıyede konusuyorsak bızde mesela ısdemırle veya ereglı demır celıkle ne kadar sesimizi duyurabilioruz .


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam, imalattayım, almanların yaptıgı makineleri kullanıyoruz, ve almanyaya kaynaklı imalat yapıyoruz, ama ne kadar uyuz oluyorum bilemezsin, bir zamanlar

    mavi jeans reklamı vardı, aynı malı daha pahalıya ucuza satıyorlar falan, almanyada işçilik pahalı adamlar bize yaptırıyorlar daha ucuza, sonra o makineyi bize

    satıyorlar kac katına, ve her alanda ilerideler, servo motorlu hızı ayarlanabilir presler mi dersin, ne kadar mühendislik varsa öndeler, onları gecmek için onları

    tanımak lazım, işleyen ve basarılı olmus bir sistem var, sistemini al, bilgisini al gel burda uygula geliştir, bence mutlaka ama mutlaka böhleri sec

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    seçebilsem seçecegm kafamda söyle bişe var zaten isdemir not ortalaması istiyor staj için bundan dolayı cok olasılıklar dahilinde değil ama amcam o bolgedekı tanıdıkları ile konustu ben ısı ogrenmek ıstıyorum stajda ne kadar kapabilirsem o kadar ii dir diye tosçelik(iskenderun) ve nursan ( dörtyol)    bu ıksıyle konsutu imalat stajı oldugu ıcın adamlar cok yanasmıyorlar staj işine zamanında biri olmus stajyerlerden naylon felan yaparz dosyasında da yardımcı oluruz demıs muhendıs arkadası calısanlardan ama ne kadar fayladı olur bilemedim galiba makine muhendısısın benım planım soyle mantıklımı bıde sana danısmak ısterım bu ıkı fırma arasında tercıh yapıp bırınde staj dosyamı yapacagm ama daha kucuk olceklı bır fırmada yaz okulundan sonra gonullu olarak calısacagm.


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
Toplam Hit: 727 Toplam Mesaj: 5