Böle Bir Rundll Hatası Olurmu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    Ya Hoclar Aramadığım Yer Kalmadı Resmen ,

    Sistem Win/7 Ve Bilgisayarı Başlatınca MasaÜstü Gelınce Şöle bir Hata Alıyorum

     

    RunDLL

    msiuui32.dll Başlatmada Sorun

    Belirtilen Modül Bulunamadı

     

    Ahada Hata Bu İşte Çıldırıcam Yaaaaaa Yardım Edin Abiler

     


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Neyin .dll si o yahu


    ne diyon?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Neyin .dll si o yahu


    -----------------------------

    :D Hocam Bende Bilmıyom :D


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    başlat > calıstır >  msconfig

    burdan başlangıç sekmesinde tanımadığın programların tickini kaldırıp bide öyle denermisin

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    bilgisayarında msi donanım varmı?


    Almanya Fatihi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    BlacKShelD bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Neyin .dll si o yahu


    -----------------------------

    :D Hocam Bende Bilmıyom :D


    -----------------------------

    bende bilemedim :/ onu bulup gerekli yere system32'dir başka ne olacak, oraya attığında sorun düzelicek sanırım.


    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    Hocalar Hepinize Teşekkur Ederim, Konuyu Açtıktan Sonra Msconfig Kulaklarımı Çınlattı Bende Bi Uğradım Aynı Sorun Başkalarındada Filan Olursa Yardımcı Olmak için Buraya Yazıcam Ve Daniel Ko Da Merak Etmişti,

     

    Başlat => Çalıştır => Msconfig => Başlatma Sekmesinde

     

    Başlangıç Öğesi Adı Adı => MSIDLL

    Üretici => Bilinmeyen

    Komut => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe msiuu32.dll,jDZZncLBrY

    Konum =>HKCU\SOFTWARE\MİCROSOFT\WİNDOWS\CURRENTVERSİON\RUN

     

    Ahada Bunu Kaldırdım İşte Oldu :) :)


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
Toplam Hit: 1471 Toplam Mesaj: 7