Böle Bir Rundll Hatası Olurmu ?
-
Ya Hoclar Aramadığım Yer Kalmadı Resmen ,
Sistem Win/7 Ve Bilgisayarı Başlatınca MasaÜstü Gelınce Şöle bir Hata Alıyorum
RunDLL
msiuui32.dll Başlatmada Sorun
Belirtilen Modül Bulunamadı
Ahada Hata Bu İşte Çıldırıcam Yaaaaaa Yardım Edin Abiler
-
Neyin .dll si o yahu
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------Neyin .dll si o yahu
-----------------------------:D Hocam Bende Bilmıyom :D
-
başlat > calıstır > msconfig
burdan başlangıç sekmesinde tanımadığın programların tickini kaldırıp bide öyle denermisin -
bilgisayarında msi donanım varmı?
-
BlacKShelD bunu yazdı:
-----------------------------Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------Neyin .dll si o yahu
-----------------------------:D Hocam Bende Bilmıyom :D
-----------------------------
bende bilemedim :/ onu bulup gerekli yere system32'dir başka ne olacak, oraya attığında sorun düzelicek sanırım. -
Hocalar Hepinize Teşekkur Ederim, Konuyu Açtıktan Sonra Msconfig Kulaklarımı Çınlattı Bende Bi Uğradım Aynı Sorun Başkalarındada Filan Olursa Yardımcı Olmak için Buraya Yazıcam Ve Daniel Ko Da Merak Etmişti,
Başlat => Çalıştır => Msconfig => Başlatma Sekmesinde
Başlangıç Öğesi Adı Adı => MSIDLL
Üretici => Bilinmeyen
Komut => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe msiuu32.dll,jDZZncLBrY
Konum =>HKCU\SOFTWARE\MİCROSOFT\WİNDOWS\CURRENTVERSİON\RUN
Ahada Bunu Kaldırdım İşte Oldu :) :)
