

Bonusum.Com Hosting Hakkında
-
Arkadaşlar yeni açacağım warez + film-dizi sitesi için hosting arıyordum.
webmastersite.com'da bu arkadası bayagı bır tavsıye edıyorlarmıs.
Almanya lokasyonlu bır hostıng almayı dusunuyorum. Adult ıcerık dahıl herseye ızın var.
Daha once alısverıs yapan yada hakkında bılgısı olan varsa sorun yasarmıyım -leri +ları gıbı konularda bılgılendırebılır mı?
Ayrıca hosting onerısı olanlar varsa bunu bılmem ama su fırma cok ıyı seklınde onerırlerse sevınırım.
-
çizik banada lazım olacak gibi görünüyor.
-
Hocam gunlerdır arastırıyorum adam gıbı bır tane fırma bulamadım. Tbt'de 2-3 tanede konu actım dıye hatırlıyorum sureklı konu acmak yada yenı acılanlara atlamakda ıstemıyorum bulursanız benımlede ıletısıme gecın.
Uzun surelı bır calısma yapacagım. Kıytırık fırmalarla calısmakda ıstemıyorum.
-
-
warezhost u öneriyorlar
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------http://www.r10.net/domain-amp-hosting-firmalari/
-----------------------------Hocam bakıyorum fakat sureklı ya ufak fırmalar yada paketlerı bana uygun olmayan fırmalar one cıkıyor. Uyelıgım olmadıgı ıcın pm ılede ırtıbata gecemıyorum.
@FCN - Araştırayım hocam
-
Sana gerekli olan alanı, trafiği, lokasyonu vb. özellikleri yazarsan konu açabilirim.
-
Hocam açıkcası başlangıçta o kadarda coşmuş bir site olmayacak yavas yavas ve uzun vadede özgün içerik gireceğim.
Şöyle bir avantajım var. Sinema filmi olsun yada parayla satılan eğitim setleri olsun bunları daha vizyona veya satışa girmeden paylaşma imkanım var. Bu yüzden 1gb web alanı (mümkünse esnek sınırsız diye tabir edilen paketlerden)
500 gb Trafik (Başlangıç için çok fazla görünsede ilerde sorun çıkaracağını düşünüyorum - bununda esneklik göstermesi gerek yani ilerde trafik sıkıntım olduğunda ortada kalmayayım anında mudahale ıle lımıtımı arttırmalıyım.)
Alt domain ve Mail sınırı istemiyorum.
Linux bir sunucu istiyorum.
İsteklerimi tam anlatamadım ama sizin anlayacağınızı umuyorum :) Burdan yazamadığım şeyler var aklınıza takılırsa pm atabılırsınız yanı su ozellık bu sıte ıcın fazla dersenız ben sıze acıklarım :) Birden cosabılır sıte yada cok yavas ılerleyebılır :)
-
Filmleri, setleri kendi alanında mı barındıracaksın yoksa fileserve, hotfile vb. sitelerde mi? Orasını tam anlayamadım.
-
Hayır hocam kendi alanımda barındırmayacağım. Hem izleme hemde indirme olanağı olacak fakat lınkler fıleserve vs sıtelerde bulunacak. Yanı sadece lınk barındıracagım ve canlı ızleme ımkanı sunacagım novamov vs gıbı sıtelerden.
Yanı bır nevı ındırme ozellıgıde bulunan fılm sıtesı olarak dusunebılırsınız.