folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Borderlands2 1Lira - Bioshock Infinite 5Lira [Voidu]



Borderlands2 1Lira - Bioshock Infinite 5Lira [Voidu]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    Türklerden g2a veya kinguin gibi agrasif fiyat politikası belirlemiş cd key satan bir girişim.

    http://www.voidu.com/ ile artık arada sırada ucuz oyunlar görebileceksiniz. Kendi adlarını duyurmak için sanırım şu an iki tane güzel oyunu çok ucuza satıyorlar.

     

    http://www.voidu.com/#/product/borderlands-2

    http://www.voidu.com/#/product/bioshock-infinite

     

     

    DİKKAT: Siteye üye olmada sıkıntı çıkabiliyor. Aktif etme konusunda adamların bot sistemi çöktü veya çalışmıyor sanırım. Ben destek@voidu.com 'a mail attıktan 5dk sonra hemen bana geri dönüş yaptılar. Üyeliğimi aktif ettiler.

     

    Önemli DİPNOT: Ben kendim 1 liralık borderlands2 yi satın aldım ön ödemeli kartımla. Ancak sitede yukarıde secure işareti görmediğim için bana pek güvenilir gelmedi site. Ancak oyun fiyatları çok cazip olduğu için ön ödemeli kartınızı kullanmanızı tavsiye ederim alacaksanız. Aldığım key de herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Aktif oldu.!

    BerkayCit tarafından 21/Ağu/15 19:10 tarihinde düzenlenmiştir

    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    Bu arada borderlands 2 sanırım 4 kişiye kadar co-op destekliyor. Burada varsa oynayacak hep birlikte bitirebiliriz oyunu?


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

    Bu arada borderlands 2 sanırım 4 kişiye kadar co-op destekliyor. Burada varsa oynayacak hep birlikte bitirebiliriz oyunu?

    ben normal ındırdm ama hıc calıstıramadım oyunu birde gt 5 te online a gıremıyorum cok bekletıyor atıyor sonra 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dodger
    dodger's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2015
    Erkek

    Oyunu alınca key mi veriyorlar yoksa başka bir politika mı uyguluyorlar?


    Se...a...se...deneme..deneme..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Üye olamadım ameka hata veriyor 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    dodger bunu yazdı

    Oyunu alınca key mi veriyorlar yoksa başka bir politika mı uyguluyorlar?

    hocam yardım bölümünden şöyle bilgi var; http://www.voidu.com/#/sss

     

    Satın alma işlemi onaylandığında, ürüne ait bilgiler kısa sürede profilindeki “Siparişlerim” bölümünde yerini alacaktır.

     


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    Bu arada borderlands 2 sanırım 4 kişiye kadar co-op destekliyor. Burada varsa oynayacak hep birlikte bitirebiliriz oyunu?

    ben normal ındırdm ama hıc calıstıramadım oyunu birde gt 5 te online a gıremıyorum cok bekletıyor atıyor sonra 

    hocam korsan indirdiysen açılmadıysa :D yapacak bir şey yok hocam :)) steam deki oyunun mu açılmadı?

     

    @mataramasuko aynen hocam bende üye olmaya çalıştım almak için konuyu açtıktan sonra :D ama üye olma sistemlerinde problem var sanırım. en kısa zamanda düzeltirler diye umut edioyurm.

     

     


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    Bu arada borderlands 2 sanırım 4 kişiye kadar co-op destekliyor. Burada varsa oynayacak hep birlikte bitirebiliriz oyunu?

    ben normal ındırdm ama hıc calıstıramadım oyunu birde gt 5 te online a gıremıyorum cok bekletıyor atıyor sonra 

    hocam korsan indirdiysen açılmadıysa :D yapacak bir şey yok hocam :)) steam deki oyunun mu açılmadı?

     

    @mataramasuko aynen hocam bende üye olmaya çalıştım almak için konuyu açtıktan sonra :D ama üye olma sistemlerinde problem var sanırım. en kısa zamanda düzeltirler diye umut edioyurm.

     

     

    steam preorder bır sure oynadım sonra skntı yaptı . border da crack degıstırmem lazım sanırım 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    üye oldum ama https yok diye kart bilgimi girmedim

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    üye oldum ama https yok diye kart bilgimi girmedim

    içine farklı bir js uygulaması falan gömmüşler sanırım. banada güven vermediği için enkart ile aldım zaten o çalınsada içinde para yok.

     

    bu arada borderlands2 stokları tükenmiş.. keşke tahribattan faydalanan olsaydı. 

     


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
Toplam Hit: 1133 Toplam Mesaj: 10
voidu