Borland C# Xp De Çalışmıyor...
-
Müridler. Ben amatör olarak C# kullanıyorum.Ama C# kullanabilmek için bilgisayarıma Server 2003 kurmam gerekiyor.
Xp de .Net Framework derleyicisi çalışmıyor.Programın kodlarını doğru biçimde yazıyorum. Borland programı derlerken hata veriyor.
Kullandığım : Borland Developer Studio 2006
-
belki bundan dolayıdır
sen programını framework 3.5 göre derlettiriyorsundur ama sende framework 2.0 wardır :s
aklıma bu geldi :s ne alaka bende bilmiom
-
Dark_Elf bunu yazdı:
-----------------------------Müridler. Ben amatör olarak C# kullanıyorum.Ama C# kullanabilmek için bilgisayarıma Server 2003 kurmam gerekiyor.
Xp de .Net Framework derleyicisi çalışmıyor.Programın kodlarını doğru biçimde yazıyorum. Borland programı derlerken hata veriyor.
Kullandığım : Borland Developer Studio 2006
-----------------------------
O da nerden çıktı?
-
hata nedir ?
-
Şundan dolayı olabilir c# developer'ın kullandıgı .net daha eski mesela biz 2.0 ile yazarken onda hala 1.1 vardı belki sorun bundan kaynaklıdır sen bir hatayı ver
-
Visual Studio Express kullansana en rahatı.
-
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
Visual Studio Express kullansana en rahatı.
-----------------------------
Bende Borlandın kitabı var o yüzden bunu kullanıyorum.Anlatımı basit olduğu için rahat kullabıyorum. -
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
hata nedir ?
-----------------------------programın WinForm olayına gelince derleyici hata veriyor.
