folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Boş Hat Meselesi



Boş Hat Meselesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Yeni sabit telefon hattı için başvurdum bugün, az önce aradılar cepten bizim adreste boş hat yokmuş biraz beklememiz gerekiyomuş, ne kadar beklicez dedim net bi süre yok sadece bekliceksiniz dediler, bende anlamadım biraz çok soru sorunca karşıdaki kadının sesi kalınlaşmaya başlayınca tırstım :P neyse he hı dedim kapattım.Şimdi bilen arkadaşlar vardır bu boş hat meselesi ne oluyo, yani binada mı yok, yoksa bizim binanın bağlı olduğu santral kutusunda mı yok.Adsl bağlıcam evde net yok a.q hat olması lazım kablosuz modem alcam ipnelerin yaptığına bak hele yav :S

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    oturduğun semtin kalabalıklığına bağlı..

    bir arkadaşım ankarada oturuyordu. 5 ay sonra falan boş hat geldi. O da artık senin şansına :)


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    hat yok dedii sizn apt nin bulunduu santralde yoktur.. mantıken baktıında brisinin telefonunu kapatması lazm heralde hat boşalması içn

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    vay a.q şansıma tükürimm!

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    telekom çalışıyo abi :D

    Aynı hatun yine aradı, yeni telefon numaramı verdi. Ayın 26sında bağlamaya geleceklermiş.Vay a.q iki dakikada bunalıma girmiştim :P

    İlla benim evde olmam lazımmış geldiklerinde bende çalışıyorum a.q nası olcak o iş dedim kadın yine kükremeye başladı bende he hı dedim kapattım çalışan adamım abicim ben salı günü evde nası olcam yav işe bak. :S


    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    çok yere taşındık ordan oraya filanda. bi keresinde toplam da 1 yıl 2 ay = 14 ay beklediğimizi hatırlıyorum :) biz unutmuşuz telefon kullanmayı bi gün geldiler aha telefonunuzu bağladık. Allah razı olsun dedik ne diyelim :)

    kendinize ayığ olunuz
Toplam Hit: 959 Toplam Mesaj: 6