Boşluk Engelleme Olayı (Asp)
-
Selam müritler
Şimdi benim sorum şu..Üyelik sistemimde kullanıcıya kullanıcı adını soruyor :)
adam oraya daha önce kaydolmuş birisinin kullanıcı adını yazarsa hata mesajı alıyor, bunu halledebildim ama mesela veritabanında "alp" diye bir kayıt var
"alp " diye yazarsa yine hata mesajı alıyor bunda da sorun yok
ama adam kullanıcı adı yerine " alp" ya da " alp " yazarsa üye olabiliyor..burdaki boşlukları engellemenin yolu nedir?
mesela tahribatta üye olurken " renegadealien " yazdığınızda bu kullanıcı kaydı var diye bir hata veriyor..bunu yapmanın yolu nedir? -
<%
uye=trim(request("xx"))
%>
-
Halloldu saol ;)
-
Yeni bi topic açmak istemedim bir sorum daha var..
mesela bir sayfaya bilgi gönderdik ve
<script languge="javascript">
aler('sie')
</script>
<%
response.redirect "default.asp"
%>
diye bir kod yazdığımda alert vermeden anasayfaya yönleniyor sayfa..alert verdikten sonra default.asp'ye yönlenmesi için ne yapmam gerekk -
<skript language="Javaskript">
alert ("hede hödö") ;
</skript>
<skript>lokation.href="default.asp";</skript>şeklinde yaparsan istediğin olur k ler c bu arada :P
