folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Boşluk Engelleme Olayı (Asp)



Boşluk Engelleme Olayı (Asp)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Selam müritler

    Şimdi benim sorum şu..Üyelik sistemimde kullanıcıya kullanıcı adını soruyor :)

    adam oraya daha önce kaydolmuş birisinin kullanıcı adını yazarsa hata mesajı alıyor, bunu halledebildim ama mesela veritabanında "alp" diye bir kayıt var
    "alp  " diye yazarsa yine hata mesajı alıyor bunda da sorun yok

    ama adam kullanıcı adı yerine "   alp" ya da  "  alp  " yazarsa üye olabiliyor..burdaki boşlukları engellemenin yolu nedir?

    mesela tahribatta üye olurken "   renegadealien   " yazdığınızda bu kullanıcı kaydı var diye bir hata veriyor..bunu yapmanın yolu nedir?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    <%

    uye=trim(request("xx"))

    %> 


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Halloldu saol ;)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Yeni bi topic açmak istemedim bir sorum daha var..

    mesela bir sayfaya bilgi gönderdik ve

    <script languge="javascript">
    aler('sie')
    </script>
    <%
    response.redirect "default.asp"
    %>

    diye bir kod yazdığımda alert vermeden anasayfaya yönleniyor sayfa..alert verdikten sonra default.asp'ye yönlenmesi için ne yapmam gerekk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    <skript language="Javaskript">
    alert ("hede hödö") ;
    </skript>


    <skript>lokation.href="default.asp";</skript>

     

    şeklinde yaparsan istediğin olur k ler c bu arada :P 


    :|
Toplam Hit: 1240 Toplam Mesaj: 5