

Boştaki Domaini Almak(Boşta Derken ...)
-
bazı domainlere girince bi site çıkmazda reklamlarla dolu bi sayfa çıkarya domaini biri almıştır ama kullanmıyodur satıcaktır vs öyle bi domain var almam gereken
whoisten moniker diye bi site çıktı orda sorgulattım teklif yapın dedi teklif yapim dedim min bin dolar diyo ak
başka şansım yokmu şimdi seve seve vericem o parayı yada domainden vazmı geçicem?
-
yanlış anlamadıysam park edilmiş domainden bahsediyorsun
seve seve teklif vericeksin ya da bekleyeceksin süresinin dolmasını, o arada parkın uzatılmaması için dua ediceksin.
-
paşa paşa vericeksin parayı.min 1000 $ 'dan giden domaini aklı olan yılda 12 lira verip regletir bence boşa çıkmasınıda bekleme
-
heklesek falan?
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
heklesek falan?
-----------------------------hack yaz 5500 a gönder hacklensin :) kolaymı kardeşim öyle 1000 $ lık domaini almak
-
kasVa bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
heklesek falan?
-----------------------------hack yaz 5500 a gönder hacklensin :) kolaymı kardeşim öyle 1000 $ lık domaini almak
-----------------------------lan bide 3 harfli yüzü 2yüz istese neysede bin istiyo ibneler mecbur öpemediğin eli kırıcan
-
backorder araştır diycemde ona da tecrübe gerekiyor :)