folder Tahribat.com Forumları
linefolder Web sitesi Güvenliği, DOS - DDOS Saldırıları...
linefolder Botnet, Syn, Ddos Vb. Saldırıların Trafiğe Etikisi



Botnet, Syn, Ddos Vb. Saldırıların Trafiğe Etikisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ringleader
    ringleader's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba

    Benim sorum gayet basit lakin benim için çok önemli ; saldırı amacı için değil korunma tedbiri açısından öğrenmek istiyorum.

    Örneğin benim bir sunucum var diyelim bu sunucumun bulunduğu datacenterın bana verdiği hat 1000 mbit ( tabiki havuz bağlantı ) bu serverın da belli bir trafik kotası var diyelim örneğin 100 gb./ay bu trafiği aşıncada gb. başına ücretlendirilme söz konusu. Peki bu sunucuya  yapılan herhangi bir saldırı ile trafiğinin artması sağlanabilirmi bunun ölçeklendirilmesi nasıl olur ne kadar zamanda ne kadar trafiğini artırır. Tabi bu tür saldırılarda asıl amaç yayını durdurmak lama böyle bir şeyde maddi açıdan çok ciddi zarara uğratmakta mümkün çünkü dc ile bir antlaşma imzalanıyor ve o dakikadan sonra aşılan trafik ( ölçüsü ne olursa olsun) senin borcun oluyor.

     Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yorumlarda bulunurlarsa çok sevinirim. 


    Hiç birşey bilmiyorsan bari haddini bil...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Zamanında bize 750$ giriodu :) o kadar söyleyim :)))

    Herşey mümkündür, cok kasmayacak bir bot saldırısı sayesinde siten hem acık kalır hem o bandwith içine kacar :)

    şöyle söyleylim  20 tane bot bulaşmış makinaya dakikada 3 sefer ana sayfanı yeniletse ve ana sayfan 250 kb olsa

    dakikada 15000kb yani 15 mb  veri ceker serverından, saatte 900 mb eder günde 21.6 gb eder, ayda 670 gb eder :)

     

    tabi 20 makina öküz gibi 1 ay boyunca sana saldırmayacaktır ama bunun yanında senin kendi bağlantında var :)

    Bu şekilde hesaplayabilirsin... 


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    şu anda tahribattan 900 kb saniye veri cıkıyor:)

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ringleader
    ringleader's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    şu anda tahribattan 900 kb saniye veri cıkıyor:)
    -----------------------------

    Hocam yanlış hesaplamadıysam 2,5 tb.(min.) ayda trafiği var tahrabat.com un. Globotech e ayda nekadar ödüyorsunuz hocam ?

     Sizin siteyi tutabilecek türkiyede bir datacenter yok da diyebiliriz ozaman. (Her ay bir servet ödemeyi düşünmüyorsak tabi)


    Hiç birşey bilmiyorsan bari haddini bil...
Toplam Hit: 2399 Toplam Mesaj: 4