folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Boyle Bir Guvenliği Nasıl Sağlarım ??



Boyle Bir Guvenliği Nasıl Sağlarım ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar kısaca anlatayım bir sistemimiz var 2 server 40 a yakın pc benden istedikleri bu şirketten hiç bir şekilde dışarıya veri gonderilmememsi (cd-r, usb storage,mail,ftp,msn,aklınıza gelicek herşey tam bir bilgi güvenliği istiyolar yani. mail,msn e falan kota koyabiliyoruz orda problem yok ama adamlar gps kullanıcaklar usb yi kapatırsak onu kullanamıcak lar ama memory stick, cd-rom,cd-r falan takmalarını istemiyoruz. registerden usb storge ı disable edebildiğimizi gordum ama cd rom,gps gibi aygıtları ne olarak gorucek storage olarak gorurse gps i işime yaramaz zıcarız . birde şoyle bişi varmı sadece id sini girdiğimiz aygıtları tanısın diğerlerini kale almasın en kolayı bu galiba yadım ederseniz sevinirim ha bide adam dışardan laptop getirip cross kabloyla da bilgiyi ceker onun onene geçemeyiz galiba ip filter falan koysak olurmu bu işlem leri 40 pc ye yapıcam yare yedik a.q fikir ve onerilerinizi bekliyorum.

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    sistem hakkında bilgileri daha detaylı acarmısın server ve clientler ne ???? tam olarak hangi yazılımlara sahipsin lisansların ne?

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    serverlar win server 2003 enterprise edition clientlarda XP sp2 olcak. Serverin biri exchance + file server diğerinde active directory dns dhcp ıvır zıvır bide ozel bi grafik yazılımı artıııı ftp server kurarsak exchenge demi olması daha guvenli yoksa active directory demi ya cok soru var clientlara install ozelliğini kaldırmak fakat update e izin vermek istiyom kafam bı dunya oldu a.q yaa

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    şimdi DNS server kurup üstüne Active directory yaparsın exchangeden daha iyi olur ama şirket içi intranet varsa ve iletişim gerekiyorsa exchange daha iyi gider ama bu dosya paylaşımı için... ftp msn çart çurtu ISA kapatarak kısıtlıyabilirsin daha rahat olur.... dedigin cdrom şu bu olaylarınıda active direktoryden yapman lazım bu durumda DNS server ve Exchange serverı ayır DNS,dışarı çıkışı ve ISA olayını alır aynı zamanda ipleri dagıtır active direktory yönetir Exchangede dosya sunucusu slave DNS aynı zamanda backup unit olarak kullanırsın

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    birde şimdi gördüm eger sistemde DHCP ile DNS olursa sistemler iplerini alırken direk DHCP den alırlar planlamanı yaparken buna göre yap

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Aslında server kurulum ve policy lerden yana pek sıkıntım yok. Anlattıgım gibi Dışarı veri gondermeye karsı koymam lazım verdiğin bilgiler için sağol

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
Toplam Hit: 883 Toplam Mesaj: 6