Bozuk CD‘Mi Kurtarmam Lazım Acil..
-
Hojalar 4 yıllık döküman-resim ne varsa bu cd içindeydi 4 yıldır çalışan cd'im bugün çalışmadı :(
CD'den herhangi bişeye tıklatığımda E:/xss.txt dosyası açılamıyor ,Belirttiğiniz sürücüde bir disket olduğundan emin olun hatasını alıyrum
CD'deki herhangi bişeyi masaüstüne kopyalamaya çalıştığımda xss kopyalamanıyor:Parametre hatalı hatasını alıyorum.
Hojalar bunu nasıl halledicem bieln gören duyan varsa yardımcı olsun.Şimdiden Teşekkürler.
-
http://www.bleepingcomputer.com/download/anti-virus/combofix
bi combofix at. çözülür muhtemelen
-
başka bi cdromda dene. bu lg nin filan dvd rw gibi yeni nesil cdromları okuyamıyor bazen. eğer fazla çizik yoksa açılır sağlam bi cdromda
-
badcopy programını kullan
-
Önce başka bi bilgisayarda dene.
Olmadı isobuster programıyla kopyalanabilecek olan dosyaları kopyala.
-
Cd yi açarken küçük dosyaları açması gerekior ama onun yerine olabilirmi denedim ama cd ye dos üzerindn girmeye çalış görebilirsen dosyaları tek tek koplayalamaya çalışabilirsin olur die düşünüyorum
-
eğer altı çizildi ise veri kurtarmaya gönderdiğinde cd nin altını keserek inceltiyorlar verini kurtarabiliyorlar manyetik kısmı zarar gördüyse gördüğü yere kadar olan verilerini alabiliyorlar bu en kötü ihtimalde yapman gereken durum.
başka bir dvd ile okutmayı dene bazen okuyucudanda yapabiliyor
