Brasero Hız Ve Disk Yazma...
-
Arada cd kopyalarım yazarım.arkadaşım 2 aylığına gece müdürü olmuş sıra usulü.film izliyorum dedi otelde geceleri vs.iyi dedim aldım bikaç film yazıp vereyim dedim.windows 7 ile ubuntu 9.10 kullanıyorum.bu brasero da bi kaç cd yazmıştım hızı kafamda bi not olarak kalmıştı.ama epey zaman oldu unuttum bi deneyeyim dedim.baktım bos dvd yi atıp seçtim filmi hoş hız seçeneğini farketmemiştim önceden 2x ten 16 x kadar vs.seçtim 8 x ne müthiş.1 GB lık malzemeyi müthiş kopyalıyor zamanlama ayar nero mero hikaye süper bi alet.bunu tekrar denedim.windows ile arasında biraz hız farkı var.bunu kabul ettim.zannedersem işlemciyi fazla kullanmıyor.baktım işlemci yerinde pc de herhangi bir uygulama açık değilken bile pek bir şey farkettirmiyor.
-
Ben de dvd indirmiştim. Mesela Neroda onu dvdye yazdırmak istesem, "video_ts" türünden dosya oluyor dvdlerde biliyorsunuzdur. Onu atınca direkt olarak algılıyordu ve dvd yapsın mı diyordu. Ama braseroda öyle birşey demiyor. Mesela braseroda yazdırmıştım o dvdyi. Linuxta çalıştırınca çift tıklayınca cdnin içine giriyor. Windowsta çalıştırınca çift tıklayınca direkt dvd olarak çalıştırıyor. Linuxta dvd formatında hani sahne seçimi falan gibi çalıştırmak için ancak sağ tuş>vlc ile aç diye çalıştırabiliyorsun. Belki hız olarak iyi olabilir ama şu an için linux'un Windows karşısında hiçbir avantajını göremedim. Belki de fazla araştırmadığım içindir.
