folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Braun Cruzer 3 Kullanın Varmı?



Braun Cruzer 3 Kullanın Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Şimdi benim cildim hassas PHILIPS PHILISHAVE COOL SKIN le bile olmaya çalıştım hep döküyor yüzümü kabartıyor. benim gibi olanlar varsa anlarlar :) gillette mach 3 le oluyorum ama makineyle olmak istiyorum eğer braun kullanan varsa ve tahriş yapmıyorsa ondan alayım boşu boşuna alıp para gitmesin bir kaç yerde yorumlarda yüzü tahriş yapmıyor diye duydum kullanan varsa 1. ağızdan duyayım?

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesut589
    mesut589's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002
    Erkek
    ben braun cruzer kullanıyorum eger PHILIPS PHILISHAVE COOL SKIN yapıyorsa sende tahris braun hayli hayli yapar cunku braunda tras esnasında krem kullanılmıyo biliyosundur. braun kuru cilde uygulanınca daha iyi sonuc veriyo sonuc olarak kuru cildde tahris olması cok dogal.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dayı philps jel kullanarak olmama ramen tariş oluyo bilgidğin gibi değil dayı boynum pancar gibi kızarıyo döküyo saol kardeşim demekki daha bana göre birşey üretilmedi mach 3 e devam :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtinyilmaz
    mtinyilmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

     DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    dayı philps jel kullanarak olmama ramen tariş oluyo bilgidğin gibi değil dayı boynum pancar gibi kızarıyo döküyo saol kardeşim demekki daha bana göre birşey üretilmedi mach 3 e devam :)
    -----------------------------

     baba sen en iyisi bi tane derbi al daha iyidir hemide ucuz  


    benim için programlanma devrelerini yakarım yanmiş devrelerimi bi tarafına sokarım :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Hocam en kral makine bile tahriş eder , bende makine ile olmak istiyorum çok temiz oluyo ama benm sorunumda seninki gibi accaip tahriş oluyor 3 4 saat o yanma hissi gitmiyor ertesi günde kabarcıklar filan :S  , mach3 kullanıyorum valla ağrısız , sızısız , kansız :D

    dont think twice its all right
Toplam Hit: 1060 Toplam Mesaj: 5