Bravo Storm Oynayan Var Mı?
-
Facebookda bravo storm oyununu oynayan var mı? Ben oynuyorum bayağı sardı.Sadece gameunity pluginini yüklüyorsunuz oynamak için ondan sonra online oynuyorsunuz.
https://apps.facebook.com/bravostorm


-
Hoş bişeye benziyor ama bu tip oyunlarda 5 yaşındaki kuzenimden daha kötü oynuyorum :D
-
Alt kata indigimde bi bakayim.
edit ; sarmadı .
HoLyCat tarafından 26/May/14 00:42 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1707 Toplam Mesaj: 3
