folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Brinkster Banner Killer Kodu Sadece Burada :))



Brinkster Banner Killer Kodu Sadece Burada :))

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    call_of_love
    call_of_love's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek
    Uzun bir zaman olmadıki baner killer"i bulmak zor olmadı brinksterin ideolojisine göre banner"ını herzaman framenin içine atıyor buda bende bir fikir doğmasına sebep oldu :)
    sayfa içerisine bir frame ama uzunluğu neden 1 olmasın diye düşündüm ve oldu.Brinkster"in Banner"ını kırmak için sayfa içerisinde bir frame oluşturmanız ve "heigh" yazan yeri her sayfada "height=1" olarak kullanmalısınız bu da size bir çizgi görünümünden başka bir şey görünmemesine sebep oluyor. Acemi olanlar için aşşağıda bir kod verdim onu kendilerine uyarlasınlar yeter :))




    <IFRAME
    border=0
    src="http://www.internethaber.com/sondakika.php?site=www.sewimli.8m.net&reklam=1&bodybgcolor=000000&bgcolor=D9EAFF&bgcolor2=blue&font=red&fontsize=3&fontcolor=red&linkcolor=yellow"
    width=500 height=1>
    </IFRAME>

    ©aL/¯oƒ _L°ve³
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    call_of_love
    call_of_love's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek
    bende bunu siteme yerleştirmeye başladım herkese kolaygelsin

    ©aL/¯oƒ _L°ve³
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    David
    David's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2003
    Erkek
    simdi bunu yapinca reklamin yerinde son dakika haberlerimi cikacak..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    helal.

    ama bir kaç şeyini düzelteyim.
    brinksterin reklamı frame reklamı değil, layer reklamı.
    bu da şunu gösteriyor.
    internet 5.5 ve altında iframe o layerları kapatır.
    ama 6 ve üzeri kapatamaz.(tahminimce)

    ayrıca kodun src kısmını silersen daha iyi olur.

    bir de o sayfayı yüklemek zorunda kalmaz böylece.

    <iframe width="500" height="1" frameborder="0">

    yeterli bir kod anladığım kadarıyla.

    ben tekrarlayayım:

    eğer sitenizde div tagını kullanmıyorsanız.

    sayfanızın head kısmına

    <style>
    div {
    display:none;
    }
    </style>

    yazmanız yeterli olacaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    call_of_love
    call_of_love's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek
    David bunu yazdı:
    -----------------------------
    simdi bunu yapinca reklamin yerinde son dakika haberlerimi cikacak..
    -----------------------------

    dikkat ettiysen siz kendinize göre uyarlayın dedim :)

    ©aL/¯oƒ _L°ve³
Toplam Hit: 1825 Toplam Mesaj: 5