Browser Oyunu Önerileriniz
-
Arkadaşlar şöle saracak uzun süre sıkılmadan oynuyabileceğim browser oyun varmı bildiğiniz ? Ogame, umaykut, thecrims falan olmasın mümkünse
-
lord of ultima iyidir. yakında game of thrones seven kingdoms geliyor :) onu bekliyorum sabırsızlıkla www.gameofthronesmmo.com
-
CodeInside bunu yazdı:
-----------------------------lord of ultima iyidir. yakında game of thrones seven kingdoms geliyor :) onu bekliyorum sabırsızlıkla www.gameofthronesmmo.com
-----------------------------Hocam bunun sistem gereksinimleri ne olurki, laptop var sony vaio kaldırırsa başlarım bende
-
hala başlamadıysan erepublike başlayabilirsin. benim refim olarak başlarsan beni otomatik olarak arkadaşın olarak ekler ve elimden geldiğince destek olurum. refsiz link: http://www.erepublik.com
Mesaj 21 Temmuz 2012 (Cumartesi) Saat: 18:00'da smok3 tarafından düzenlendi.
refli link: http://www.erepublik.com/en/referrer/the+duman -
alliances.commandandconquer.com tahribat ittifağımız var bekleriz oyun kasarsa alt köşede seçeneklerden ayalrı kıs düzelir
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------alliances.commandandconquer.com tahribat ittifağımız var bekleriz oyun kasarsa alt köşede seçeneklerden ayalrı kıs düzelir
-----------------------------aynen, ittifaka tbt den başka adam almıyoruz.
-
asa42 bunu yazdı:
-----------------------------asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------alliances.commandandconquer.com tahribat ittifağımız var bekleriz oyun kasarsa alt köşede seçeneklerden ayalrı kıs düzelir
-----------------------------aynen, ittifaka tbt den başka adam almıyoruz.
-----------------------------Hangi dünya ? Grup ne biraz bilgi verirmsnz
-
Travian hacı hiç sevmem ama güzel cevre kurarsan sarıyor
Ben bir ara oynuyordum bitane oç tüm askerlerimi kesti bende sövdüm :D kitlediler hesabı :D:D
