BS Player Kendi Sitesinde Virüs
-
Az önce bilgisayarımdaki codecler yamuk yaptı
dedim kodek pakedindeki bs playeri değilde son sürümünü indireyim
indiricam kendi sitesinden bi baktım fürüz
dikkatli olalım
kasper bu virüs hackerler tarafından bilgisayarınızdaki bilgileri ele geçirmek için kullanıyor olabilir dedi dünya başıma yıkıldı
http://download3.bsplayer.com/download_free_bsplayer.php?type=1
birde siz bakın antivürüzleriniz açık ola -
Lamer BS Player :D
Kaspersky var sürekli güncellediğim, hiçbirşey demedi..
-
21.08.2006 19:09.32 de güncelledim ben
kıllandı benimki -
sago sen rüya görüyon yaw =)
selametle (F) -
bekleyin screen shot geliyo :@
-
alın size skrinşat yalanmı sölyüm lam :@
http://img168.imageshack.us/img168/7775/kasperxy8.jpg -
:) haklısın hoca.. sanırım buna exe içindeki dll dosyası neden oluyor,içinde yasadışı olarak bilgi gönderen bir kod var.. Sen en iyisi bs player e mail at, screen shot u da yolla adamlara, bakalım açıklamaları neymiş
-
Olay şu: eğer bsplayer'i free olarak kurarsanız yanında WhenUsearch denilen japon harikası adaware'de kurulur. Kaspersky'de içinde Not-a-Virus (Virüs Değil):ad-tool(reklam aracı) diye sizi uyarıyor. Bu tarz uyarıları bir çok programdan almanız münkün, hernagi bi dllyi virüs zannetme olayı yok yani :)
Toplam Hit: 1869 Toplam Mesaj: 8
