Bs Player Tam Ekran Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Arkadaşlar Bs Player de cift tıklayip tam ekran yapinca Laptonun ekranini tam ortalamiyor görüntü 4 5 satiş dişari cıkariyor. Notepad++ Da bakiyorum Bi video misal izlicem 5 saatir Laptop Ekraninin dişinda Görüntüleniyor Dogal olarak göremiyorum. Ayarlarina Baktim Seceneklerine Baktim Göremedim  Çözüm nedir sizce

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkcell
    turkcell's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    a harfine bas düzelene kadar


    char ılkUnluyuBul(char a[10]) { char Unluler[] = { 'a', 'ı', 'o', 'u', 'e', 'i', 'ü', 'ö' }; for (int i = 0; i < 9;i++) for (int j = 0, j < 7; j++){//7 olmasının sebebebi 6 harfli bir sözcük girmişti yanlış hatırlamıyorsam if (a[i] == Unluler[j]){ return a[i]; } } bool UnluIncemi(char a){ char InceUnlu[] = { 'e', 'i', 'ü', 'ö' }; for (int i = 0; i < 4;i++) if (a == InceUnlu[i]) return true;
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Saolasin Abim

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bsplayer yerine splayer kullanmayı dene istersen bir de, çok hoş.

    http://www.splayer.org/index.en.html


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
Toplam Hit: 1727 Toplam Mesaj: 4