Bu Anakarta Uygun Parçalar...?
-
Arkadaşlar Gigabyte GA-8IR533 model anakarta sahibim.Bilgisayarı yenileyeceğim.Yardımınıza ihtiyac var.
Bana sadece ekran kartı ile işlemci lazım.İşlemcinin 3.2 olmasını istiyorum ve gittigidiyorda baktığımda 800 mhz'lik işlemciler görüyorum.Anakartın kitabında ise 400 mhz felan diyor.800 lük taksam çalıştırır mı?
Ekran kartını da agp diyor.PCI slotuna taksam bir sorun yaşarmıyım?
3.2 Ghz + 512 ekran kartı bana ne kadara mal olur? 1. 2. el farketmez.Çalışır durumda olsun da
bknz : http://www.gigabyte.com.tr/products/mb/specs/ga-8ir533.html
-
35ygt45 bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar Gigabyte GA-8IR533 model anakarta sahibim.Bilgisayarı yenileyeceğim.Yardımınıza ihtiyac var.
Bana sadece ekran kartı ile işlemci lazım.İşlemcinin 3.2 olmasını istiyorum ve gittigidiyorda baktığımda 800 mhz'lik işlemciler görüyorum.Anakartın kitabında ise 400 mhz felan diyor.800 lük taksam çalıştırır mı?
Ekran kartını da agp diyor.PCI slotuna taksam bir sorun yaşarmıyım?
3.2 Ghz + 512 ekran kartı bana ne kadara mal olur? 1. 2. el farketmez.Çalışır durumda olsun da
bknz : http://www.gigabyte.com.tr/products/mb/specs/ga-8ir533.html
-----------------------------
işlemci konusunda emin değilim ama çalışcağını zannetmıyorum pcı slotuna agp uymaz zaten denemene gerek yok çalıştırmaz -
Anakartta sanırsam PCI slotta var ama boşta yani şuan agp var içinde.Biliyorsunuz ki PCI ekran kartlarının fiyatı daha ucuz.Ondan dedim.Ama riske gerek yok sanırsam.Ama şu işlemci sorun yaratıyor.
-
478 olması lazım bunun agp ekran kartı al tak işlemcidede bi sorun pek çıkmaz zannedersem
fiyatta 70 işlemci olsa ortalama ekran kartıda ortalama 150 falandır herhal ben öle yaptım sorunsuz gidiorum -
2.6 pentıum 3 40 tl
2.8 pentıum 4 60 tl
işlemcim var istersen yollayabilirim + diğer pc parçalarıda mevcuttur resımdekı anakarttada pcı ekran kartı girişi yok agp var bilgine -
Yassun teşekkürler.Fifsonic sağol kardeşim ama gittigidiyorda 3.2 800 mhz buldum.66 TL..Tek korkum 400 Mhz yazan anakarta 800lük takmak sorun yaratır mı?
-
dediğim gibi fazla bilgim yok birşey diyemeyeceğim
-
Almak istediğim parça bu http://urun.gittigidiyor.com/P4-3-0-GHZ-800-MHz-478-PIN-512-islemci_W0QQidZZ22476051 fiyatı 60 TL.fakat mhz farkı sorun yaratır mı bilmiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum ;D
-
Hortlatayım dedim.Bilen eden var mı sorun yaratır mı ?
