folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Cüzdanı Bulabilirmiyiz?



Bu Cüzdanı Bulabilirmiyiz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Üniversiteye giderken almıştım bu cüzdanı çok kullanışlı ve hoşuma giden bir cüzdan ama yıllar oldu biraz yırtıldı ve 2-3 arkadaşa sözüm var bu cüzdandan satan yeri bilen elinde olan yada birebir gören nihayetinde netten satan bir site bulabilirmiyiz?

    NIKE_BA2675-059_3448b.jpg%20%28320×320%29

     

    Cüzdan bu aradım sadece bir sitede var bu cüzdan ondada stokta yok yazıyor bildiğim tüm e-ticaret sitelerini aradım ama yok varmı böyle stokcu siteler.

    Nike model 

    Kod produktu: BA2675-059

    http://www.outletstore.pl/NIKE/BA2675059/Product.aspx#


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    bulunduğun ilde nike mağazası felan varsa 5-10 tane alıcam sözüne getirtebilme imkanı olur. 

    en azından şansını denemiş olursun hacı..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Hacı 4-5 farklı nike mağazasına sordum adamlar artık üretilmiyor dedi benimde son umut böyle stokda kalmış bir yer bulmak


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAKMAN
    HAKMAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    Şayet İstanbulda isen Beyazıtta NIKE bayii vardır Deniz Spor orada bulabilirsin. Ana cadde de Beyazıt Camiinin karşısına denk gelir..


    Ben Mevlana değilim.. Adam ol öyle gel..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matr0x
    matr0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    Trabzon Forum'da vardı bu cüzdan. (hangi mağaza olduğunu hatırlamıyorum ama muhtemelen boynerdi.)

    matr0x tarafından 18/Eyl/12 22:41 tarihinde düzenlenmiştir

    Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilyas208
    ilyas208's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    Bizim arkadaşta vardı lan bu hatta kırmızımsıydı herhalde :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
Toplam Hit: 1055 Toplam Mesaj: 7