folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Ekran Kartı Hakkında Bilgisi Olan ?



Bu Ekran Kartı Hakkında Bilgisi Olan ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silenceb
    silenceb's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

     

    450 YTL ye aldım.. kullanmış olan, bilgisi olan varmıdır..

    Saygılar


    Ne Mutlu Türküm Diyene...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    özelliklerine bakarsan ta$$aklı :) parasıda 300dolar ztn heryered aynı iyi ya:)

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silenceb
    silenceb's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    evet ta$$aklarını ayrı torbada veriyorlar evde takıosun :D:D

     EyvAllah hoca saol :)


    Ne Mutlu Türküm Diyene...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    poker
    poker's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    hoca sen bu kartla uçarsın dedikleri gibi bide overlock yaprsan ortalığın a.q korsun

    yaşanılası çok güzel bi çocuk
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leyla
    Leyla's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2007
    Dişi
    Gormemisin ekran karti olmus hava atmak icin tahribata konu acmis :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Yannis secim GTS deil GTX alcaktin haci o seni dahada ucururdu

    iyiki ATI almamissin HD 2900 XT fln dokunmayin bu karta sakin  


    I find your lack of faith disturbing.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silenceb
    silenceb's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    LordVader hocam GTX çok pahalıydı

    geri verme şansım var o yüzden problem duyan varmı yok mu diye merak ettim

    EyvAllah

    Hava atma konusuna gelince .. atıom a.q.

     


    Ne Mutlu Türküm Diyene...
Toplam Hit: 1284 Toplam Mesaj: 8