Bu Ekran Kartı Hakkında Bilgisi Olan ?
-
450 YTL ye aldım.. kullanmış olan, bilgisi olan varmıdır..
Saygılar

-
özelliklerine bakarsan ta$$aklı :) parasıda 300dolar ztn heryered aynı iyi ya:)
-
evet ta$$aklarını ayrı torbada veriyorlar evde takıosun :D:D
EyvAllah hoca saol :)
-
-
hoca sen bu kartla uçarsın dedikleri gibi bide overlock yaprsan ortalığın a.q korsun
-
Gormemisin ekran karti olmus hava atmak icin tahribata konu acmis :D
-
Yannis secim GTS deil GTX alcaktin haci o seni dahada ucururdu
iyiki ATI almamissin HD 2900 XT fln dokunmayin bu karta sakin
-
LordVader hocam GTX çok pahalıydı
geri verme şansım var o yüzden problem duyan varmı yok mu diye merak ettim
EyvAllah
Hava atma konusuna gelince .. atıom a.q.
Toplam Hit: 1284 Toplam Mesaj: 8
