Bu Ekran Kartı Nasıl?
-
http://www.hepsiburada.com/Liste/msi-n250gts-md1gd3-1gb-256bit-ddr3-hdmi-dvi-ekran-karti/productDetails.aspx?productId=bd101244&categoryId=204&SKU=BD101244
bu ekran kartı nasıldır... kullanan varmı aramızda anlayan arkadaşlardan birkaç öneri alabilirmiyim ..
yada kendi kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz bir kart varmı..?
şimdi bazı arkadaşlar hemen bununla ilgili bir sürü konu var onları araştır diyecekler araştırdım ama kararsız kaldım o yüzden yeni konu açtım ...
unutmadan kendi sistemim
amd athlon tm ii x4 640 processor 3.00 ghz işlemci
4 gb ram
asrock n68c-s ucc ana kart
-
Bu fiyata iyi bir ekran kartı diyebilirim.
-
söyle bişi varken :)
10tl farkla :)
http://www.hisdigital.com/us/product2-461.shtml
gerçi şimdi biri çıkıp dx11 dx11 diye tuturrur :D
ahahah
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------söyle bişi varken :)
10tl farkla :)
http://www.hisdigital.com/us/product2-461.shtml
gerçi şimdi biri çıkıp dx11 dx11 diye tuturrur :D
ahahah
-----------------------------arkadaş artık ati ekran kartlarından korkuyorum :D bu güne kadar aldığım bütün atiler elimde patladı...:D o yüzden nwidia tertihim :D
-
siz bilirsiniz para sizin
alın karşılaştırın 2 kartı
http://www.hisdigital.com/us/product2-461.shtml
http://tr.msi.com/product/vga/N250GTS-MD1GD3.html#?div=Specification
ki adamlar SLI gts250 ile single 4890 kapıştırıyorlar :)
varın siz düşünün. Kolay gelsin.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------siz bilirsiniz para sizin
alın karşılaştırın 2 kartı
http://www.hisdigital.com/us/product2-461.shtml
http://tr.msi.com/product/vga/N250GTS-MD1GD3.html#?div=Specification
ki adamlar SLI gts250 ile single 4890 kapıştırıyorlar :)
varın siz düşünün. Kolay gelsin.
-----------------------------sistemi ilk aldıgımda ati ekran kartı taktık ve sistem desteklemedi şimdi ati yi alırım aynı sorunu yaşadığımda kart tekrar elimde patlayacak ondan çekiniyorum :D
zaten kenarda 3 tane ati ekran kartı var bir halta yaramıyor :D satamıyomda ...
-
ati 6790 var full HD 1 gb olsa dahi canavar gibi :D çok memnunum.
-
HD 4830'da güzel ekran kartı
-
zengo bunu yazdı:
-----------------------------BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------siz bilirsiniz para sizin
alın karşılaştırın 2 kartı
http://www.hisdigital.com/us/product2-461.shtml
http://tr.msi.com/product/vga/N250GTS-MD1GD3.html#?div=Specification
ki adamlar SLI gts250 ile single 4890 kapıştırıyorlar :)
varın siz düşünün. Kolay gelsin.
-----------------------------sistemi ilk aldıgımda ati ekran kartı taktık ve sistem desteklemedi şimdi ati yi alırım aynı sorunu yaşadığımda kart tekrar elimde patlayacak ondan çekiniyorum :D
zaten kenarda 3 tane ati ekran kartı var bir halta yaramıyor :D satamıyomda ...
-----------------------------birini gönderde oyun oynayalım
