Bu Hangi Şarkıydı?
-
-
konu 5 dk ya kalmaz silinir ?
-
baslikta smiley yasak
-
rocknrolla nın soundtrack ine benzettim :/
-
terminatöredki şarkı ama adını bulamadım
-
malesef o değil :/
-
iyi benzetmişim ha :D:D
http://www.dailymotion.com/video/xaxreh_i-m-a-man-black-strobe_music
-
George Thorogood and the Destroyers
Bad to the Bone (New edit New mix) -
ama bu da değil ki :/
-
Heh evet tekuna hocam teşekkürler =D
Toplam Hit: 1047 Toplam Mesaj: 10
