Bu Hata Nedir??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    Arkadaşlar Yeni Laptop Alıp Xp Kurdum Herşey Güzel Ama Direct x Sınamalarında "Ses Kartınız Donanım Arabelleğine Almayı Desteklemiyor" Diyor Sizce Sorun Ne Olabilir? Cihaz dv6 1247 Et Hp Pavilion..

    Syntax error..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    up.. sorun halen devam ediyor...

    Syntax error..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek

    ses kartın directx i desteklemiyor diyeceğim ama bilgisayarın yeniyse böyle bişey söz konusu değildir. Yapacağın iş directx yüklemek

    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2DA43D38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en

    eğer olmuyorsa ses kartı driverini tekrar kur


    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    Eğer Driver cdlerin boot özelliği warsa boot dan yüklemeyi dene  ? bizdede olmuşdu o sorun ben öyle çözdüm

    Every thing"s place and her time reach
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DePrEm
    DePrEm's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    dostum şimdi sen xp yükledikten sonra önceki vista driverlarınımı yükledin xpye ? eğer öyle yaptıysan sorun ondan kaynaklanıyordur. 

    kardeş everest ile pc ses kartına bak orada yazanı oldugu gibi buraya kopyala driverı bulmana yardımcı oluruz. büyük ihtimal driverdan kaynaklanıyordur ama arkadaşların dediği gibi directx güncelle sorun ordanda kaynaklanıyor olabilir. 


    Yuksekten Uçanlardan Uzak... // insanlara güvenmemem konusunda insanlara güveniyorum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    ya da driverları kurdun mu, sadece xp kurdugundan bahsetmişsin de.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    Arkadaşlar bütün driverleri kurdum.. sorunsuz çalışıyor ama bu direct x sınaması kafamı kurcalıyor sanki halen bişiler eksik gibi.. ses kartımı tam anlamıyla kullanamayacağımı sanıyorum.

    Syntax error..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    Ses kartını markası ne ise sitesinden gir mail at yardımcı olurlar

    Every thing"s place and her time reach
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    Arkadaşlar sorun çözülmüştür.. Aynı problemi yaşayan olursa yardımcı olabilirim..

    Syntax error..
Toplam Hit: 1605 Toplam Mesaj: 9