folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu İşletme Hakkında Yapılabilecekler Neler?



Bu İşletme Hakkında Yapılabilecekler Neler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    iyi geceler öncelikle..

    Konuyu Hukuk ve Muhasebe Soru - Cevap bölümüne açsam mı diye düşündüm burda karar kıldım uygun değilse modlar taşıyabilir..

     

    Apartmanda 5.katta oturuyoruz. 3.katta biri daha var devamı boş..

    zemin katta birahane işletiliyor..

    Buraya kadar herşey iyi hoş..

    Adamlarda ses yalıtımı yok.. Gecenin 2sine kadar bizde ayaktayız mecburen..

    Çalan şarkılarda, mikrofona anıran öküzün seside evin içinde..

    Konuşmadık mı?  Konuştuk.. Kavga etmedik mi ettik? Ettik.. Polise şikayet etmedik mi? Ettiğime pişman oldum elimde kalıyolardı..

    Bunlara ne yapılır onu öğrenmek istiyorum..

    Nerelere gidilir? İlgili mercek nedir neresidir?

    Atabileceğim bi mail adresi varmıdır? Daha doğrusu ipine takan olur mu?


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    İzmirin neresindesin? Benim bildiğim aşağıya açılacak dükkan ne olursa olsun apartman yönetiminin imzası gerekir, imza toplayıp kapattırmayı denediniz mi?


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Eşrefpaşadayım...

    apartman yönetimi diye bişey yok ki 8 katlı apartman 3.ve 5. kat dolu.. 1.kattaki 3-5ayda bir uğrayıp gidiyor..


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    İyide her dairenin muhakkak bir sahibi vardır, sanırım nitelikli çoğunluğu yakalayacaksın (bilmiyorum) telefon et görüş imza toplayıp istemiyoruz diye kovdurun, bizim apartmanda aşağıya açılacak her farklı dükkan için ayrı ayrı imza toplanıyordu, kaldıki alkollü bir mekan açmak için apartmana ekstra aidat falan verirler genelde. 


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Belediyeye başvurman gerekiyor. Ses yalıtımı ile ilgili şlkayetlere onlar bakıyor.


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    apartmanın yarısı 3.katta oturan kişiye ait.. diğer yarısıda babamın patronunun..

    Apartman yönetimiyle olcak iş değil bu.. Anlayacak kapasitede değiller..

    Belediyeden de bi bilgi alıcam bugun..


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
Toplam Hit: 873 Toplam Mesaj: 6