Bu Kod Ne İşe Yarar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    Yav başlık biraz tuhaf oldu. kod mail çekiyor sanırım ama..

    Arakaşlar bir flash template var onu düzenledim yönetim paneli yazdım vs. şimdi nedendir bilmiyorum ama bu flashların iletişim bölümü hep php ile yapılmış ben php nin noktasından anlamam. Bu kodu asp yada asp net e döndermem lazım. hem asp hem php bilen arkadaşlar varsa çevirirse çok makbule geçicek. Sadece php biliyorum diyenler en azından kodu satır satır açıklarlarsa ben artık bir şekilde asp net e uyarlarım. misal bilgiler flash tan ne şekilde contact.php sayfasına geliyor. querystring, get, post vs vs vs.,yada kimin mail server ı nı kullanarak mail çekiyor. php hiç bilemeyince tam mal oldum :)

     

    contact.php

    // BEGIN PERSONAL SETTINGS

    // Change email addresses below 
    $emailTo = "you@youremail.com";

    // if you want the email to be sent from the submitted email address, leave this blank
    // otherwise, enter your own email address here
    $emailFrom = "";

    // This is the subject that will appear in the email
    $subject = "Website Email";

    // This is the greeting in the body of the email you'll recieve
    $greeting = "You have a new website email";

    // END PERSONAL SETTINGS

    // ****************************
    // DO NOT ALTER BELOW THIS LINE
    // ****************************

    $details = "";

    foreach($_POST as $nam => $val) {
     
     if($nam != "ee") {
     
      $details .= $nam . ": " . $val . "\n";  
      
     }
     else {
     
      if((int)$val != 999) {
      
       $emailFrom = $val;
       
      }
      
     }
     
    }

    $details = $greeting . "\n\n" . $details;
        
    $headers = "MIME-Version: 1.0\n";
    $headers .= "Content-type: text/plain; charset=UTF-8\n";
    $headers .= "From: " . $emailFrom . " \n";
    $headers .= "Reply-To: " . $emailFrom . "\n";
     
    mail($emailTo, $subject, $details, $headers);

    ?>


     


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    <?php

     

    $emailTo = "you@youremail.com"; //emailini yazıcağın değişken


    $emailFrom = "";// emailin hangi emailden gelicekse onu tanımlıycağın değişken

    $subject = "Website Email"; // email konusunu tanımlıycağın değişken

    $greeting = "You have a new website email"; // buraı mail içeriğiyle alakalı

    $details = ""; // bu değişkenide boş tanımlamış birazdan içini doldurucak gelen verilerle

    foreach($_POST as $nam => $val) { //burde $_POST ile atılan veriler array olarak gelir onları ayrıştırıyor
     
     if($nam != "ee") { // burda arrayın anahtar ismi ee değil ise işleme al diyor
     
      $details .= $nam . ": " . $val . "\n";  //burda alan ismi : value si şeklinde tanımlama yapıyor
      
     }
     else { // burda ee ye eşit değilsenin eşitse yapılıcak kızmı
     
      if((int)$val != 999) { // burda $val değişkeninin değeri 999 değil ise işlem yap demiş
      
       $emailFrom = $val; //kimden gönderilicek kısmını valdan almış ne hikmetse artık
       
      }
      
     }
     
    }

    $details = $greeting . "\n\n" . $details; // burda yukarıda mail giriş değişkeniyle detailse ekletmiş
        
    $headers = "MIME-Version: 1.0\n"; //burda heraderları tanımlıyor mail ile alakalı
    $headers .= "Content-type: text/plain; charset=UTF-8\n"; // buda header encodingi utf-8 olarak göstertmiş
    $headers .= "From: " . $emailFrom . " <" . $emailFrom . ">\n"; // burası mailin hangi mailden kimden geliceğini belirten header
    $headers .= "Reply-To: " . $emailFrom . "\n"; // mailin hangi adrese yanıtlanacağıyla alakalı header
     
    mail($emailTo, $subject, $details, $headers); // burasıda mail send fonkisyonu maili gönderiyor parametreler ile

    ?>


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    sağol birader sen gayet iyi açıklamışın ama ben bir bok anlamadım. :)


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    mailatıyor


    "
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    arkadaşlar tşk ederim. flash ı biraz kurcalayınca php yerine asp net sayfaya yönlendirme yerini buldum. cevaplarınız için tşk ler.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
Toplam Hit: 922 Toplam Mesaj: 5