folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Laptop Modeli Nasıl?



Bu Laptop Modeli Nasıl?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    kullanan var mı acaba? Düşüncelerinizi almak istiyorum tanıdık biri bu modeli almayı düşünüyor. şimdiden yardımcı olan arkadaşlar teşekkürler.

    http://www.sadecenotebook.com/default.asp?pid=2&uid=2950&ref=akakce&v=1.6.4

    Asus K52JC-EX201D

    İşlemci Tipi Intel Core i5
    İşlemci Türü Core i5-430M 2.26 Ghz - 3 Mb
    Bellek 3072 Mb
    Bellek Türü DDR III 1066
    Maksimum Bellek 4096 Mb
    Sabit Disk 320 Gb
    Disk Dönüş Hızı 5400 Rpm
    Ekran Boyutu 15.6"
    Ekran Çözünürlüğü 1366 x 768
    Ekran Türü LED
    Ekran Kartı Türü Paylaşımsız
    Ekran Kartı NVIDIA GeForce G310M - 1 Gb
    Optik Sürücü DVD Super Multi Double Layer
    Ses Kartı Onboard
    Ethernet 10/100 Mbps
    Kablosuz Ağ 802.11 b/g/n
    Bluetooth Yok
    Kamera Var
    Ağırlık 2.5 - 3 Kg
    İşletim Sistemi Free Dos
    Portlar 3 x USB ,1 x HDMI, 1 x VGA, 1 x S-Video, 1 x RJ-45, 1 x RJ-11, 1 x Mikrofon Girişi, 1 x Kulaklık Çıkışı
    Kart Okuyucu 4-1 digital media Kart Okuyucu (SD/MMC/MS/XD), Express Card (54 mm)
    Parmak İzi Okuyucu Yok
    Pil Tipi Li-Ion 6 cell
    Garanti 24 Ay

     


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    hdd biraz az gibi ama fiyatı cok iyimiş bnce kaçırma hacı. işlemci i7 olsa daha iyi dicem ama bu fiyata i7 alamazsn bnce fiyatına göre iyi makina asus ayrıca :)


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Guzel gibim, begendim.


    I find your lack of faith disturbing.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    hocam Asus ise kalite iyidir.

    parametreleride güzel.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    asusun yeni cıkan 4 cekirdeklileri ouww deli ya :D ama buda fiyat/performans acısından baya iyi


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Bisses bunu yazdı:
    -----------------------------

    hdd biraz az gibi ama fiyatı cok iyimiş bnce kaçırma hacı. işlemci i7 olsa daha iyi dicem ama bu fiyata i7 alamazsn bnce fiyatına göre iyi makina asus ayrıca :)


    -----------------------------

    bir öğretmen için 320 çok bile eğer ilerde gerekirse harici harddisk alır:) bukadar iyi yorumdan sonra almaya karar verdik hayırlı olur umarım:) hepinize teşekkürler.


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darq
    darq's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    Bence i7 alma ilerde sıkıntı yaşatır.İşlemcisi iyi ama güvenilir değil amd degil nede olsa, belli bi süre sonra ısınması çok olur falan filan.Sony de döşedi yüksek işlemcili bilgisayarı dayadı donattı sonra sorun çıktı hepsini toplattı,bu leptop bence çok iyi fiyatına göre oyun oynarım ben çok diosan HD5730 ekran kartlı modeli war 300 lira fark war onu al.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Bence gayet güzel.


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    asusun yeni cıkan 4 cekirdeklileri ouww deli ya :D ama buda fiyat/performans acısından baya iyi


    -----------------------------

    hocam 4 çekirdekli derken bundan bahsetmiyosun herhalde?

    laptoplarda i7*700+ lar hariç geri kalanlar 2 çekirdek

    arkadaslarımında dustugu hata i7*600 lerden bilgisayar almıslar 4 cekırdek dıye onların i5 ten farkı yok aynı ozellıkler ghz yuksek sadece

    edit:ayrıca bilgisayar için boyle bi asus alma dicektim fiyat kacar diye fiyata bakınca al kacırma derim gayet iyi :D ozellıklerde mis

Toplam Hit: 1045 Toplam Mesaj: 9