Bu Linki Nasil Kopyalayabilirim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    http://kur.doviz.com/serbest-piyasa/euro

    bu sitenin en ustundeki tablodan sirasiyla ;

    once merkez bankasini seçip, sonra USD secip, sonra da 1 yıllık istatistiklerini çıkarmak icin 1Y'yi secip cikan sonucu paylaşmak istiyorum. ama adres barı hep aynı. sanırım javascript var. nasıl yaparız? 

    not : goreceginiz uzere javascript + php oldugu icin animasyon falan var. kopyala yapistir yada farkli kaydet islemiyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erblood
    erblood's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    nacizane benim fikrim print screen alıp paint de düzenleyip öyle kullanman.saygılar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi_mali
    asi_mali's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Euro-Kuru-Dusecek-Yarin-164512/

    bu adres de senin yapmak istediklerin yapılmış bi incele:)


    http://www.tahribat.com/forum/2017-mart-turkiye-ekonomik-krizi-223734/13 http://www.tahribat.com/forum/ulke-ekonomisi-doviz-ve-zamlar-genel-konu-224852/9
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    @asi-mali ; bu linkteki sonuc lazim hocam oyle metin halinde heryerde bulurum

    @erblood : hocam istedigim oyle birsey degil. direkt uzerine gelince rakamlar olacak vs.. oturup tek tek actionscript yada java yazamam

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    biraz acar misin hocam? ne yapmam gerek? anladigim kadariyla kodlar gizlenmis. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    Hocam firefox için live http headers eklentisi var,orda ne nereye gitmiş,nasıl gitmiş görebilirsin.İstediğin adreside bulabilirsin diye tahmin ediyorum.Evde olsam bakardım =/


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    kodlama falan düşünüyosan, Selenium diye bir şey var. denyo launch gibi ama,

    otomatik yaptıgın işleri makro olarak kaydedip, bu verileri pyton, java, C# gibi dillerle işleyebiliyorsun

    http://seleniumhq.org/

Toplam Hit: 1022 Toplam Mesaj: 8