Bu Menü Ne İşe Yarıyor ? [Android]
-
Selam dostlar telefonu kurcalarken ayarlarda "Hesap Ekle" diye bir menüyle karşılaştım oraya girince "Sunucu Ekleme" seçeneği çıktı ne sunucusundan bahsediyor merak ettim.
Menünün Capsleri


-
Tamamen eklediğin resimlerden yola çıkarak diyebilirimki senkronizasyon sunucu kaydı içindir. Ayarlarını birden çok android cihazda kullanmak için lazım olur. Tüm cihazlarda ayarlar aynı olur. Rehber vb.de ortak olabilir.
Autocad 2014 kurdum ve bana 25gb bulut alanı verdi. Ayarların da bu alandamı tutulsun sordu bende heee dedim. şimdi tüm autocad 2014 lerim aynı ayarlarda olacak demektir.
O menüde de mantık aynı. -
Olgunisik bunu yazdıTamamen eklediğin resimlerden yola çıkarak diyebilirimki senkronizasyon sunucu kaydı içindir. Ayarlarını birden çok android cihazda kullanmak için lazım olur. Tüm cihazlarda ayarlar aynı olur. Rehber vb.de ortak olabilir.
Autocad 2014 kurdum ve bana 25gb bulut alanı verdi. Ayarların da bu alandamı tutulsun sordu bende heee dedim. şimdi tüm autocad 2014 lerim aynı ayarlarda olacak demektir.
O menüde de mantık aynı.evet hocam büyük ihtimalle dediğin tarzda bir şey :F sağol.
-
Kurarsan haber ver neleri saklıyor nasıl oluyor bilelim öğrenelim. Rehberi ve mesajları senkron ediyormu gerçekten merak ediyorum.
-
Olgunisik bunu yazdıKurarsan haber ver neleri saklıyor nasıl oluyor bilelim öğrenelim. Rehberi ve mesajları senkron ediyormu gerçekten merak ediyorum.
-
syncml diye bir protokol kullanarak senkronizasyon yapmaya yarıyor. bu amele telefonların bile desteklediği bir protokol.
kontak listemi bu protokol sayesinde google contacts ile senkronize edebiliyorum.
örn: http://techstrick.blogspot.com/2012/05/how-to-sync-nokia-s60v5-phones-contacts.html
Toplam Hit: 902 Toplam Mesaj: 6
