folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Bu Menü Ne İşe Yarıyor ? [Android]



Bu Menü Ne İşe Yarıyor ? [Android]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Selam dostlar telefonu kurcalarken ayarlarda "Hesap Ekle" diye bir menüyle karşılaştım oraya girince "Sunucu Ekleme" seçeneği çıktı ne sunucusundan bahsediyor merak ettim.

     

    Menünün Capsleri

     


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Tamamen eklediğin resimlerden yola çıkarak diyebilirimki senkronizasyon sunucu kaydı içindir. Ayarlarını birden çok android cihazda kullanmak için lazım olur. Tüm cihazlarda ayarlar aynı olur. Rehber vb.de ortak olabilir.
    Autocad 2014 kurdum ve bana 25gb bulut alanı verdi. Ayarların da bu alandamı tutulsun sordu bende heee dedim. şimdi tüm autocad 2014 lerim aynı ayarlarda olacak demektir.
    O menüde de mantık aynı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Tamamen eklediğin resimlerden yola çıkarak diyebilirimki senkronizasyon sunucu kaydı içindir. Ayarlarını birden çok android cihazda kullanmak için lazım olur. Tüm cihazlarda ayarlar aynı olur. Rehber vb.de ortak olabilir.
    Autocad 2014 kurdum ve bana 25gb bulut alanı verdi. Ayarların da bu alandamı tutulsun sordu bende heee dedim. şimdi tüm autocad 2014 lerim aynı ayarlarda olacak demektir.
    O menüde de mantık aynı.

    evet hocam büyük ihtimalle dediğin tarzda bir şey :F sağol.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Kurarsan haber ver neleri saklıyor nasıl oluyor bilelim öğrenelim. Rehberi ve mesajları senkron ediyormu gerçekten merak ediyorum.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Kurarsan haber ver neleri saklıyor nasıl oluyor bilelim öğrenelim. Rehberi ve mesajları senkron ediyormu gerçekten merak ediyorum.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    syncml diye bir protokol kullanarak senkronizasyon yapmaya yarıyor. bu amele telefonların bile desteklediği bir protokol.

    kontak listemi bu protokol sayesinde google contacts ile senkronize edebiliyorum.

     

    örn: http://techstrick.blogspot.com/2012/05/how-to-sync-nokia-s60v5-phones-contacts.html


    ftw
Toplam Hit: 902 Toplam Mesaj: 6