folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Modem Hakkında Bilgisi Olan



Bu Modem Hakkında Bilgisi Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Apache
    Apache's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Ttnetin verdigi rt-206 sorun ve sıkıntı verdiği için bu cihazı almayı düşünüyorum kullanan veya bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim arkadaşlar cihaz:LINKSYS WAG320N WIRELESS-N Modem


    İntikamın Sermayesi Ömürdür...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    linksys araştırmadan alıp takıp kullanacaksın. Araştırmadım hiç bi yere sormadım burnumun dikine gittim aldım şiddetli biçimde memlunum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    generous
    generous's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    LINKSYS  oldugu yerde sorun olmaz gönül rahatlığı ile alabilirisn


    Boş sayfaya imza atmam!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    bunu abim kullaniyor süper bi modem kurulusuda iyi


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Apache
    Apache's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Sağolun arkadaşlar aldim o zaman


    İntikamın Sermayesi Ömürdür...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mechulreis
    mechulreis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    merhaba bende rt 206 kullanıyordum bendede sorun vardı aritiesin sitesinden son yazılım versiyonunu indirdim yazılım güncellemesi yaptım şuan çok memnunum


    Her Ortama UYARIM BABA +7 +13 +18 :D TÜRKİYE FAÇALI ŞAHİNLER DERNEGİ FAİLİ MECHUL 1 GÜNDE KRAL OLMADIK,"GÜNDEDE TAHTTAN İNMEYİZ; NEDENİ VARMI ? ATEŞİ SİZ İSTEDİNİZ BİZDE ATEŞ OLUP GELDİK.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    hacım bence CISCO modem al mükemmel bir modem dünyaca çok ünlü hatta gsm şirketleri baz istasyonlarında bile kullanıyorlar bu markanın cihazlarını.


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Apache
    Apache's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Bu modem zaten cısco degilmi ?


    İntikamın Sermayesi Ömürdür...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    generous
    generous's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    cisco satın aldı cisco dur yani :D


    Boş sayfaya imza atmam!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Apache
    Apache's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Şimdi baktımda ciscolar 800 tl den başliyo cafeler falan için galiba bunlar


    İntikamın Sermayesi Ömürdür...
Toplam Hit: 1205 Toplam Mesaj: 10