Bu Modem Hakkında Bilgisi Olan
-
Ttnetin verdigi rt-206 sorun ve sıkıntı verdiği için bu cihazı almayı düşünüyorum kullanan veya bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim arkadaşlar cihaz:LINKSYS WAG320N WIRELESS-N Modem
-
linksys araştırmadan alıp takıp kullanacaksın. Araştırmadım hiç bi yere sormadım burnumun dikine gittim aldım şiddetli biçimde memlunum.
-
LINKSYS oldugu yerde sorun olmaz gönül rahatlığı ile alabilirisn
-
bunu abim kullaniyor süper bi modem kurulusuda iyi
-
Sağolun arkadaşlar aldim o zaman
-
merhaba bende rt 206 kullanıyordum bendede sorun vardı aritiesin sitesinden son yazılım versiyonunu indirdim yazılım güncellemesi yaptım şuan çok memnunum
-
hacım bence CISCO modem al mükemmel bir modem dünyaca çok ünlü hatta gsm şirketleri baz istasyonlarında bile kullanıyorlar bu markanın cihazlarını.
-
Bu modem zaten cısco degilmi ?
-
cisco satın aldı cisco dur yani :D
-
Şimdi baktımda ciscolar 800 tl den başliyo cafeler falan için galiba bunlar
