Bu Nasıl Bir Ajax Kontrolüdür
-
http://www.birogrenciklasigi.com/tek-bir-ajax-fonksiyonu-ile-butun-veri-islemleri.html
eleman böyle yazmış.En kolay post metodunu bulmaya çalışıyorum fakat bu ne anlayamadım, işlem yaptıramadım bilgisi olan varmı ?
-
Zaten anlatan adam anlamadıgınızı sorun demis orda.Sor cvp verirse toptan paylasırsın burda daha akıllıca olur!
-
hocam xajax kullan kafan rahat etsin yaw.. :)
-
tam olarak ne istedin anlamadım ama :)
formun metodu zaten açık; post metodu kullanılmış.
method="post" action="javascript:void(0);">
---
onclick="veri_yolla('uyegiris.php')">onclick="veri_yolla('uyegiris.php')" ile de düğmeye basılınca az yukarda tanımlanan veri_yolla fonksiyonunu çağırmış.o fonksiyonda da jquery ile formdaki bilgileri serialize edip ajax ile post etmiş ve dönen veriyi alert ile veriyor.
kafana takılan yerleri sor
@zoktrip: zaten ajax kullanılmış :)
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------tam olarak ne istedin anlamadım ama :)
formun metodu zaten açık; post metodu kullanılmış.
method="post" action="javascript:void(0);">
---
onclick="veri_yolla('uyegiris.php')">onclick="veri_yolla('uyegiris.php')" ile de düğmeye basılınca az yukarda tanımlanan veri_yolla fonksiyonunu çağırmış.o fonksiyonda da jquery ile formdaki bilgileri serialize edip ajax ile post etmiş ve dönen veriyi alert ile veriyor.
kafana takılan yerleri sor
@zoktrip: zaten ajax kullanılmış :)
-----------------------------hocam ajax değil xajax kullan yazmıştım :) xajax php için geliştirilmiş, bir tür ajax class'ı diyebilirim.. İşleri onunla daha kolay halledebiliosun..
bknz: http://xajaxproject.org
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------hotboy bunu yazdı:
-----------------------------tam olarak ne istedin anlamadım ama :)
formun metodu zaten açık; post metodu kullanılmış.
method="post" action="javascript:void(0);">
---
onclick="veri_yolla('uyegiris.php')">onclick="veri_yolla('uyegiris.php')" ile de düğmeye basılınca az yukarda tanımlanan veri_yolla fonksiyonunu çağırmış.o fonksiyonda da jquery ile formdaki bilgileri serialize edip ajax ile post etmiş ve dönen veriyi alert ile veriyor.
kafana takılan yerleri sor
@zoktrip: zaten ajax kullanılmış :)
-----------------------------hocam ajax değil xajax kullan yazmıştım :) xajax php için geliştirilmiş, bir tür ajax class'ı diyebilirim.. İşleri onunla daha kolay halledebiliosun..
bknz: http://xajaxproject.org
-----------------------------jquery daha güzel hocam, yazıda da jquery kullanılmış zaten :)
-
hoca bu ajax ne dallı budaklıymış.Google, daha da fazla kullanan facebook kendi mi yazmıştır ki?
