Bu Nasıl Bir Trojan.
-
http://www.quickuploading.com/image/viewimage.php?=mail@mail.com msnden otomatik bşkalarına yolluyo yolladığı kişiye mail bölümünü değiştirip yoluuuyo ilk defa böle bi trojan gördüm bilgisi olan?
-
js kapalıysa bişey olmuyor
-
http://img205.imageshack.us/img205/104/nodqh4.jpg
tıkladım linke. nod32 uyarı verdi. firefoxtede dosya kaydetme penceresi çıktı. dosya türünde MS-DOS appcilation yazıyordu -
konuyla alakası yok da. bende bazen tbt yi açınca "bu site bilmemne uygulaması gerektiriyor" falan dio, activex denetimi gibi bişi çıkıyo, nedir anlamadım :| benden kaynaklanıyo olabilitesi de mevcut tabi de anlıyamadım :S
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------
konuyla alakası yok da. bende bazen tbt yi açınca "bu site bilmemne uygulaması gerektiriyor" falan dio, activex denetimi gibi bişi çıkıyo, nedir anlamadım :| benden kaynaklanıyo olabilitesi de mevcut tabi de anlıyamadım :S
-----------------------------hocam sadece tahribatta olmuyosa genelde site açınca cıkyıosa browsera entegre olan bi adware yemişsin :)
ben şuan temizliyom avgle . avg forever :D
-
http://img266.imageshack.us/my.php?image=tbtwz6.jpg
nod32 [IMON]
=win32/Injector.AK truva atı türevi olabilir.
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------
konuyla alakası yok da. bende bazen tbt yi açınca "bu site bilmemne uygulaması gerektiriyor" falan dio, activex denetimi gibi bişi çıkıyo, nedir anlamadım :| benden kaynaklanıyo olabilitesi de mevcut tabi de anlıyamadım :S
-----------------------------hocam sadece tahribatta olmuyosa genelde site açınca cıkyıosa browsera entegre olan bi adware yemişsin :)
ben şuan temizliyom avgle . avg forever :D
-----------------------------
valla hocam dikkat etmedim, ama şimdiye kadar sadece tahribatta rastladım, ama bunun nedeni başka siteye girmiyor olmam olsa gerek :)bi de kasper uyarı verdiydi trojan download tahribat dot com vs vs bişiler yazdı, tbt de virüs olmıcağına göre browser a girmiş bişiler :)
şimdi tarattım iexplorer.exe ye de öttü, demek ki ordan =)
