Bu Nasıl Bir Trojan.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    http://www.quickuploading.com/image/viewimage.php?=mail@mail.com        msnden otomatik bşkalarına yolluyo yolladığı kişiye mail bölümünü değiştirip yoluuuyo  ilk defa böle bi trojan gördüm bilgisi olan?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    js kapalıysa bişey olmuyor

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fthrkl
    Fthrkl's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    http://img205.imageshack.us/img205/104/nodqh4.jpg

    tıkladım linke. nod32 uyarı verdi. firefoxtede dosya kaydetme penceresi çıktı. dosya türünde MS-DOS appcilation yazıyordu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    konuyla alakası yok da. bende bazen tbt yi açınca "bu site bilmemne uygulaması gerektiriyor" falan dio, activex denetimi gibi bişi çıkıyo, nedir anlamadım :| benden kaynaklanıyo olabilitesi de mevcut tabi de anlıyamadım :S
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    konuyla alakası yok da. bende bazen tbt yi açınca "bu site bilmemne uygulaması gerektiriyor" falan dio, activex denetimi gibi bişi çıkıyo, nedir anlamadım :| benden kaynaklanıyo olabilitesi de mevcut tabi de anlıyamadım :S
    -----------------------------

    hocam sadece tahribatta olmuyosa genelde site açınca cıkyıosa browsera entegre olan bi adware yemişsin :)

    ben şuan temizliyom avgle . avg forever :D

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://img266.imageshack.us/my.php?image=tbtwz6.jpg

    nod32 [IMON]

    =win32/Injector.AK truva atı türevi olabilir.

     

     


    (:
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    konuyla alakası yok da. bende bazen tbt yi açınca "bu site bilmemne uygulaması gerektiriyor" falan dio, activex denetimi gibi bişi çıkıyo, nedir anlamadım :| benden kaynaklanıyo olabilitesi de mevcut tabi de anlıyamadım :S
    -----------------------------

    hocam sadece tahribatta olmuyosa genelde site açınca cıkyıosa browsera entegre olan bi adware yemişsin :)

    ben şuan temizliyom avgle . avg forever :D

     


    -----------------------------
    valla hocam dikkat etmedim, ama şimdiye kadar sadece tahribatta rastladım, ama bunun nedeni başka siteye girmiyor olmam olsa gerek :)

    bi de kasper uyarı verdiydi trojan download tahribat dot com vs vs bişiler yazdı, tbt de virüs olmıcağına göre browser a girmiş bişiler :)

    şimdi tarattım iexplorer.exe ye de öttü, demek ki ordan =)

Toplam Hit: 2102 Toplam Mesaj: 7